فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

در خصوص فروش تجهیزات ایمنی باید در نظر داشته باشید که این تجهیزات حتماً باید از مراکز معتبر و با سابقه تهیه شوند زیرا این تجهیزات همانطور که از نام آنها می‌ توان حدس زد مسئول امنیت و بالا بردن راندمان کاری هستند. این امر به هیچ عنوان میسر نخواهد شد مگر با خرید تجهیزات ایمن اصلی و درجه ۱ از یک فروشگاه معتبر و دارای سابقه کاری طولانی، که در این خصوص فروشگاه رادین ایمن کاملا این امتیازات را دارا می باشد. فروشگاه رادین ایمن تمام تجهیزات ایمنی مشاغل مختلف را آماده عرضه کرده است. تمامی اجناس این فروشگاه کاملا اورجینال می‌ باشند و از برند های مطرح و معروف دنیا تهیه شده اند بنابراین بابت ایمنی و راندمان کاری آنها می توانید آسوده خاطر باشید.

فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - لباس کار:

همانطور که اشاره شد تجهیزات ایمنی مهمترین لوازم مورد استفاده افرادی است که در صنایع مختلف مشغول به کار می باشند. لباس کار مناسب می تواند به راحتی بدن این افراد را در برابر آسیب های احتمالی فیزیکی مراقبت نماید. مطمئناً لباس کار در زمره تجهیزات ایمنی قرار می گیرد و از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. فروش دستکش ایمنی با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

فروش تجهیزات ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - انواع لباس کار ایمنی:

امروزه با توجه به گستردگی مشاغل گوناگون کمپانی های تولید کننده تجهیزات ایمنی مانند دستکش ایمنی این محصول را در مدل های گوناگون تولید کرده اند و هر مدل را منطبق با کاربری خاصی طراحی و ساخته اند. انواع لباس کار عبارت است از:

- لباس کار ایمن عایق در برابر سرما

- لباس کار ایمن و ویژه برای مواد شیمیایی

- لباس کار ایمن ضد حرارت "نسوز".

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()