خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - پیشگفتار:

یکی از محصولات بسیار پرفروش کمپانی سایپا خودروی پراید است. بی تردید این خودرو همیشه توانسته در صدر لیست پرفروش ترین خودروهای بازار ایران قرار داشته باشد، این موضوع به دلیل جثه کوچک و قیمت بسیار مناسب آن است. امروزه با اینکه پراید نسبت به خودرو های دیگر دارای قیمت مناسب تری می باشد اما با افزایش بی سابقه قیمت اتومبیل ها مطمئناً اکثر افراد توان خرید این خودرو را ندارند به همین دلیل سیاست های کمپانی سایپا بر این قرار استوار شد که پراید اقساطی را به خریداران ارائه کنند، بنابراین خریداران می توانند از طریق کمپانی سایپا و یا شرکت زیر مجموعه آن سایا خودرو اقدام به خرید پراید اقساطی کنند. در خلال این مقاله بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - کمترین سرود در خرید پراید اقساطی:

همانطور که مستحضر هستید مراکز خرید و فروش اقساطی پراید اقساطی در کشور به تعداد بالا وجود دارند، بدیهی است که برخی از این مراکز دارای اعتبار کافی نباشد بنابراین برای خرید پراید اقساطی حتماً در خصوص مرکز مورد نظر خود تحقیقات کاملی را به عمل آورید تا در این رابطه پشیمانی به بار نیاید. 

خرید پراید اقساطی در سایا خودرو - مدل های گوناگون خودروی پراید:

از آنجایی که این خودرو متقاضیان بسیار زیادی دارد کمپانی سایپا آن را در مدل های گوناگونی تولید کرده است و طرح ویژه فروش خودرو  یعنی طرح فروش پراید اقساطی را در لیست کاری خود قرار داده است تا تمامی سلایق به راحتی بتوانند یکی از مدل‌ های آن را انتخاب نمایند. مدل های گوناگون خودروی پراید عبارت است از:

۱. پراید هاچ بک ۱۱۱

۲. پراید سدان مدل ۱۳۱

۳. پراید سدان مدل ۱۳۲

۴. پراید وانت ۱۵۱

۵. پراید لیفت بک ۱۴۱.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()