فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو:

فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو - پیشگفتار:

شرکت ایران خودرو در دهه ۶۰ با ثبت قانونی خود تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد. تولیدات نخستین این کمپانی اتوبوس های lp بود، البته شایان ذکر است که شاسی این اتوبوس ها را کمپانی آلمانی تولید می کرد و ایران خودرو آنها را مونتاژ می نمود. شرکت سایا خودرو یکی از زیر مجموعه های کمپانی بزرگ ایران خودرو می باشد و با بهترین خدمات و تعرفه ها که از سوی کمپانی ایران خودرو به آنها ابلاغ می‌‌ شود محصولات متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهند. فروش دنا اقساطی یکی از تسهیلاتی می باشد که شرکت سایا خودرو با پشتیبانی کمپانی ایران خودرو به خریداران گرامی عرضه می کند.

فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو - خرید اقساطی ایران خودرو:

لیستی که به شرکت سایا خودرو از طرف کمپانی ایران خودرو ارائه شده است فروش اقساطی تمامی خودرو های ایران خودرو را شامل می باشد، بنابراین خریداران گرامی قادر خواهند بود به صورت اقساطی یکی از اتومبیل های متنوع محصولات ایران خودرو را خریداری کنند و در این خصوص هیچ گونه سقف و محدودیتی وجود ندارد. طرح ویژه فروش دنا اقساطی از طرف شرکت سایا خودرو نیز یکی از موارد درج شده در لیست فروش اقساطی کمپانی ایران خودرو می باشد.

فروش دنا اقساطی در شرکت سایا خودرو - فروش دنا اقساطی:

همانطور که مستحضر هستید نوسانات قیمتی در کشور ما امروزه بی نهایت افزایش پیدا کرده است، علت این نوسانات شدید قیمتی عمدتاً تحریم ها می باشند. نظر به اینکه این تحولات در قیمت ها خریداران را برای خریداری کردن اتومبیل مورد نظرشان دچار مشکل می کند شرکت سایا خودرو با حمایت کمپانی ایران خودرو اقدام به  فروش اقساطی ایران خودرو در برنامه کاری خود شده است. همانطور که مستحضر هستید دنا در زمره اتومبیل های خانوادگی قرار دارد و توسط کمپانی اتومبیل سازی ایران خودرو به بازار عرضه شده است. هم اکنون فروش دنا اقساطی از طریق کمپانی ایران خودرو و شرکت سایا خودرو مقدور می باشد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()