تولیدی لباس بچه توسط افراد مجرب و توانمند در حوزۀ خیاطی لباس بچه گانه راه اندازی می شود. امروزه صنعت تولیدی لباس بچه در در داخل کشور رونق یافته است و مجموعه های تولیدی متعددی توانسته اند به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ تولید لباس کودکان فعالیت خود را آغاز کنند. راه اندازی  تولیدی انواع لباس بچه گانه ، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم دارد و در این مقاله قصد داریم، به برخی از آنها اشاره کنیم. 

تولیدی لباس بچگانه ایران نوین به صورت حرفه ای در زمینۀ طراحی و تولید لباس بچهگانه فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با استفاده از پارچه های با کیفیت و همچنین تجهیزات پیشرفته در حوزۀ خیاطی، توانسته اند موفق به تولید انواع پوشاک بچه گانه شوند.

تولیدی لباس بچه گانه

امروزه نکتۀ مهمی که در رابطه با تولیدی لباس بچه گانه وجود دارد، توجه به کیفیت پوشاک و همچنین تنوع در طراحی مدل پوشاک بچه مطرح می باشد. کودکان دارای پوس لطیف و حساس هستند و نیاز به استفاده از پارچه های ضد حساسیت است که آسیب های پوستی برای کودکان در پی نداشته باشد. معتبرترین تولیدی لباس بچه، تلاش دارد با استفاده از کلیۀ امکانات، بهترین پوشاک را برای نوزادان و کودکان دوخته و طراحی کند.

جهت خرید لباس بچه گانه می توانید به طور مستقیم از طریق تولیدی لباس بچه گانه، با قیمت ارزان تهیه کنید. تولید لباس بچگانه از حساسیت بالایی برخودار است و خوشبختانه در داخل کشور توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت تولید پوشاک ایجاد کنند. بدین وسیله فروشندگان پوشاک بچگانه راحت تر از قبل می توانند لباس بچگانه دخترانه و پسرانه را تهیه کنند.

تولیدی لباس بچگانه ایران نوین فعالیت حرفه ای خود را از سال 1370 در تهران آغاز کرده است و هم اکنون به عنوان یکی از برندهای معتبر در سطح کشور، تولیدکننده انواع لباس بچگانه می باشد.

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()