فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

همانطور که مستحضر هستید کمپانی های بسیار مطرحی مانند بی ام و و بنز عموماً برای خودرو های خود لاستیک نیز تولید می کرده اند، البته لازم به ذکر است که در حدود چندین دهه است که این کمپانی ها تمرکز خود را بر روی محور ها و قلب تپنده اتومبیل خود قرار داده اند و اکثر قطعات خودرو را به صورت سفارشی از برند های دیگر تهیه می کنند. این کمپانی ها در واقع یکی از ملزومات مهم خودرو را که همان لاستیک می باشد از کمپانی های متعددی تهیه کرده و آنها را به صورت سفارشی و با استفاده از فناوری های بسیار پیشرفته طلب می کنند. در ادامه قصد داریم چند نوع لاستیک بی ام و که برای کمپانی خودرو سازی ‏bmw تولید می شوند و در فروشگاه چرخ و یدک قابل تهیه هستند را معرفی کنیم، با ما همراه باشید. برای خرید لاستیک بی ام و به سایت مراجعه کنید.

فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک  ‏bmw "بریجستون":

یکی از بزرگترین غول های لاستیک سازی جهان کمپانی بریجستون است، لاستیک بی ام و بریجستون متعلق به کشور ژاپن است و امروزه رسماً بازار های جهانی را از آن خود کرده است و برای خودرو هایی مانند  بی ام و و بنز به صورت اختصاصی لاستیک تولید می کند.

فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک بی ام و "میشلن":

کمپانی میشلن در رتبه دوم لاستیک سازی جهان قرار دارد، این لاستیک تولید شده در کشور فرانسه می باشد و در حال حاضر لاستیک بی ام و و بنز را به صورت اختصاصی تولید می کند و در اختیار این کمپانی ها قرار می دهد. برای اطلاع از فروش لاستیک به سایت مراجعه فرمایید.

فروش لاستیک بی ام و در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک ‏bmw "گودیر":

این کمپانی امریکایی لاستیک بی ام و بسیار با کیفیتی را تولید می کند. زمینه کاری این کمپانی امریکایی تولید لاستیک بی ام، تولید لاستیک کامیون های سبک، تولید لاستیک بنز، تولید لاستیک کامیون های تجاری، تولید لاستیک اتومبیل های مسابقه ای و غیره می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()