فروش لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

کمپانی دانلوپ اواسط دهه ۸۰ میلادی بازار آمریکای شمالی و ژاپن را قبضه نمود و توانست با تولید لاستیک های بسیار مرغوب نام خود را در این صنعت بر سر زبان ها اندازد. از ویژگی های کمپانی دانلوپ می توان تولید لاستیک برای مدل‌ های مختلف وسایل نقلیه را عنوان نمود. در واقع این برتری و قدرتمندی را در حوزه فعالیت یک کمپانی به نمایش می گذارد. کمپانی دانلوپ در زمینه لاستیک های مختلف برای فصول گوناگون فعالیت دارد و لاستیک های تولیدی خود را برای فصول بارانی، برفی و خشک تولید کرده است. البته نوع کاربری لاستیک دانلوپ نیز در آزمایشگاه های لاستیک این کمپانی در نظر گرفته شده اند و عموما مسائلی مانند استفاده در بزرگراه، استفاده برای آفرود، استفاده برای سطوح یخی و غیره کاملا لحاظ شده اند به همین جهت فروشگاه چرخ و یدک در خصوص فروش لاستیک دانلوپ توجه ویژه ای به خرج داده است.

فروش لاستیک دانلوپ در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک دانلوپ ایده آل:

مطمئناً لاستیک ایده آل از یک پارامتر مشخص پیروی می کند و آن هم شرایط اقلیمی فعالیت خودرو می باشد. در واقع خودرو در هر شرایطی که قرار داشته باشد باید لاستیک مناسب آن را خریداری کنید. به استثنای این موضوع بحث جاده نیز در انتخاب لاستیک بسیار مطرح است، در واقع باید تعیین کنید اتومبیل در کدام جاده ها بیشتر تردد دارد. به عنوان مثال در آسفالت، جاده های یخی، خاکی و شنی یا غیره، در کدام حرکت می کند. فروش لاستیک سواری توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

مطمئن رعایت کردن این مسائل به سادگی طول عمر لاستیک را چندین برابر خواهد کرد، البته یک نکته دیگر نیز در انتخاب لاستیک دانلوپ ایده آل حائز اهمیت است و آن هم طرز رانندگی راننده خودرو می باشد. مثلاً باید تعیین شود که راننده شتاب گیری خودروی خود را چگونه انجام می دهد و یا ترمز های آرام می زند یا از ترمز های شدید استفاده می کند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()