فروش اقساطی تیبا به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت انجام می گیرد. اگر علاقه مند به خرید اتومبیل با شرایط اقساطی را دارید، می توانید به گروه های عرضه کنندۀ خودرو مراجعه کنید.  شرایط فروش اقساطی تیبا متناسب با مدل خودروی تیبا ممکن است متفاوت تنظیم گردد. خودروی تیبا محصول شرکت خودروسازی سایپا می باشد و در سال 1388 توسط این کمپانی به بازار مصرف ارائه داده شد.

فرنام خودرو از جمله مجموعه های معتبر لیزینگی است که در عرصۀ خدمات فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و قادر به پاسخگویی سفارشات مشتریان در شهرستان ها می باشند.

فروش اقساطی تیبا با شرایط بلند مدت

فروش اقساطی تیبا صندوق دار و یا فروش اقساطی تیبا 2 با شرایط اقساط بلند مدت از دیگر شرایط پیش روی مشتریان محسوب می شود. به عبارتی افرادی که توان مالی پرداخت اقساط با مبالغ بالا ندارند، می توانند از تسهیلات فروش اقساطی بلند مدت جهت کاهش مبلغ اقساط و افزایش تعداد اقساط استفاده نمایند. نکتۀ مهمی که در رابطه با خدمات فروش اقساطی بلند مدت وجود دارد، افزایش سود بازپرداخت خودرو است ولی متناسب با افزایش تورم سالیانه بر روی مبلغ خودرو موجب می شود، استفاده از خدمات فروش اقساطی تیبا برای خریدار مقرون به صرفه باشد.

قیمت فروش اقساطی تیبا به مدل خودرو بستگی دارد. البته مبلغ اقساط تیبا به مقدار پیش پرداخت و تعداد اقساط بستگی دارد. با استفاده از امکانات فروش اقساطی خودرو، افراد بیشتری می توانند موفق به خرید اتومبیل شوند. ضمن آنکه، در کنار پرداخت اقساط، می توانند از اتومبیل خریداری شده استفاده نمایند.

پیش از خرید اقساطی تیبا 2، بررسی دقیق شرایط فروش اقساطی تیبا برای خریدار حائز اهمیت است و باید مد نظر قرار گرفته شود.

جهت  خرید خودرو  تیبا می توانید با دفتر فروش مجموعه فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید. 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()