دکتر اشرف به عنوان یکی از متخصصین دندانپزشک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنان به فعالیت حرفه ای خود در مرکز دندانپزشکی امیران ادامه می دهد. دکتر سید حیدر اشرف به صورت حرفه ای در حوزۀ دندانپزشکی فعالیت می کند و متناسب با تجربیاتی که تا کنون کسب نموده است، قادر به ارائه خدمات دندانپزشکی اطفال می باشد. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی سوابق کاری دکتر اشرف خواهیم پرداخت. بدین وسیله بتوانید بیشتر با خدمات تخصصی  دکتر اشرف آشنا شوید و بتوانید با شناخت بهتری جهت درمان مشکلات دندانی بدان مراجعه نمائید.  

دکتر اشرف در حال حاضر ادامۀ فعالیت حرفه ای خود را در مرکز دندانپزشکی امیران ادامه می دهد. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات دندانپزشکی در تهران تأسیس شده است. افرادی که در منطقۀ تهران و حوالی خیابان پیروزی ساکن هستند، می توانند جهت درمان مشکلات دندان به این مجموعه مراجعه نمایند.

خدمات و سوابق کاری دکتر اشرف

چندین سال از سابقۀ فعالیت دکتر سید حیدر اشرف می گذرد و طی این سال ها توانسته است، موفق به ارتقاء سطح کیفیت خدمات خود گردد. 2 سال در درمانگاه دندانپزشکی فرهنگیان آران و بیدگل، 6 سال در مرکز دندانپزشکی ولی الله، 6 سال در مرکز دندانپزشکی کاظمینی ها، 2 سال کلینیک تخصصی دندانپزشکی امام صادق، یک سال نیز در کلینیک تخصصی دندانپزشکی فرجام فعالیت داشته و هم اکنون نیز در مرکز تخصصی دندانپزشکی امیران فعالیت دارد.

خدمات تخصصی دندانپزشکی دکتر اشرف با گذشت سال ها پیشرفت نموده است و هم اکنون قادر به ارائه کلیۀ خدمات تخصصی جراحی دندان و لثه، کامپوزیت، درمان ریشه دندان یا عصب کشی، پروتز دندان، ایمپلنت دندان، ارتودنسی، پریودونتولوژی، دندانپزشکی اطفال و ترمیم دندان با جدیدترین متدهای علم دندانپزشکی می باشد.

جهت انجام هر گونه خدمات دندانپزشکی مانند ایمپلنت دندان می توانید به مرکز دندانپزشکی امیران مراجعه نمائید و از تجربیات تخصصی دندانپزشکی دکتر اشرف بهره گیرید.

       مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()