ایمپلنت مهمترین خدماتی است که توسط متخصصین دندانپزشک به افراد ارائه داده می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی روش های کاشت ایمپلنت بپردازیم، تا بدین وسیله بتوانید بیشتر با آن آشنا شوید. نحوۀ انجام  ایمپلنت دندان به زمان کشیدن دندان بستگی دارد. کاشت ایمپلنت فوری و کاشت ایمپلند بلند مدت دو روش اصلی انجام ایمپلنت محسوب می شوند. بدین وسیله متخصص متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین روش را انتخاب می نماید.

مرکز دندانپزشکی امیران

مرکز دندانپزشکی امیران با پیشرفت تکنولوژی، قادر به ارائه جدیدترین روش های درمانی و زیبایی دندان در رده های سنی مختلف می باشند. انجام ایمپلنت به میزان تراکم دندان بستگی دارد. کاشت ایمپلنت فوری بلافاصله پس از کشیدن دندان انجام می گیرد. این در صورتی است که در روش ایمپلنت بلند مدت عمل جراحی بر روی لثه انجام می گیرد، تا بدین وسیله بتوانند فضای کافی جهت قرار دادن پایه ایمپلنت بوجود آورند. عمل کاشت دندان به صورت تخصصی انجام می گیرد. این پروسه بین 3 الی 6 ماه زمان می برد که البته ارتباط مستقیم با میزان تراکم و استحکام استخوان ها دارد. در برخی از موارد که میزان تراکم استخوان کافی نباشد، اقدام به پیوند استخوان می نمایند و این مسئله موجب افزایش مدت زمان اجرای روند ایمپلنت می شود.

پس از کاشت ایمپلنت، سپس زمان سوار کردن تاج دندان بر روی پایۀ ایمپلنت است. انجام ایمپلنت دندان فوری دارای مزایای متعددی چون کاهش زمان درمان، ریکاوری سریع، کاهش احتمال تحلیل رفتگی لثه، مشاهدۀ نتایج عملکرد کاشت ایمپلنت و غیره می باشد. انجام خدمات تخصصی توسط دکتر اشرف انجام می گیرد. 

افرادی که کاندید مناسب جهت انجام ایمپلنت بلند مدت هستند، عبارتند از مشاهدۀ عفونت در لثه، کم بودن میزان تراکم استخوان فک و عدم بافت نرم کافی در لثه می باشد.

جهت انجام ایمپلنت به روش های مختلف می توانید به مرکز دندانپزشکی امیران مراجعه نمائید و بدین وسیله تحت نظارت دندانپزشک مجرب، مناسب ترین روش کاشت ایمپلنت با قیمت مناسب و دوام بالا برای شما انجام گیرد.  

       مرکز دندانپزشکی امیران  

آدرس : تهران، خیابان پیروزی، نبش بستان منش، بالای بانک گردشگری، طبقه اول، واحددو 

    شماره تماس : ۳۳۳۳۶۶۱۵

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()