جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پر فروش تابلو نقاشی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. این مجموعه، خوشبختانه به دلیل نوع فعالیتی که دارند، توانسته اند انواع تابلو مدرن و کلاسیک گردآوری کنند و در دسترس انتخاب مشتریان گرامی قرار دهند.

فروش تابلو نقاشی ارزان

امروزه شاهد عرضۀ تابلوهای نقاشی با متریال مختلف می باشیم. بدین ترتیب شاهد فروش تابلو نقاشی ارزان و گران در طرح های متنوع و جذاب می باشیم. اولین وسیله ای که جهت تزئین نمای دکوراسیون تهیه می شود، انتخاب تابلو است. خرید و فروش تابلو نقاشی در سبک های مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب با مشاهدۀ تابلوهایی که در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته شده اند، می توان از سلیقۀ شخصی صاحب خانه و عقاید آنها پی برد.

برای اطلاع از قیمت تابلو نقاشی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید. فروش تابلو، به صورت تکی و یا چند تکه ای با ابعاد کوچک و بزرگ عرضه می شوند.

خرید پارکت نیاز به دقت و توجه دارد چون نوعی کفپوش محسوب می شود. کفپوش پارکت دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص است، که پیش از خرید باید بدان توجه نمود، تا طول عمر بالایی داشته باشند. جهت خرید کفپوش پارکت می توانید به فروشگاه های پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه کنید. امروزه شاهد خرید و فروش پارکت لمینت و چوبی با برندهای ایرانی و خارجی در طرح های متنوع مدرن و کلاسیک می باشیم. در ادامۀ مقاله به ویژگی های پارکت خواهیم پرداخت، تا بدین وسیله اطلاعات خود را در خصوص این نوع کفپوش ارتقاء ببخشید.

فروشگاه دکور آفیس، با تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران، شرایط مناسبی جهت خرید کفپوش پارکت فراهم نموده اند.

جهت   خرید انواع پارکت و نصب کفپوش جدید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. در این مجموعه می توانید پس از مشورت با فروشندگان مجرب، با قیمت مناسب محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()