شرکت دکور آفیس - دیباچه کاغذ دیواری سه بعدی:

امروزه استفاده از کاغذ های دیواری سه بعدی بعدی در حجم وسیعی به وجود آمده است و هر روز تقاضا برای این نوع کاغذ های دیواری بیشتر و بیشتر می شود. مهمترین علت این موضوع تنوع بسیار گسترده این محصولات است، البته در نظر داشته باشید که طرح های زنده و سه بعدی آنها نیز مزید بر علت شده است که این محبوبیت و فروش دوچندان شود. این دلایل کافی است تا تولید کنندگان این محصولات را در تنوع های فراوان روانه بازار کنند، در ادامه قصد داریم برخی از مدل های مختلف کاغذ دیواری سه بعدی را معرفی کنیم. چنانچه تمایل دارید می توانید ما را همراهی نمایید.برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت دکور آفیس مراجعه فرمایید.

شرکت دکور آفیس - گزینش طرح و رنگ ایده آل در کاغذ دیواری سه بعدی:

مطمئناً در گزینش رنگ کاغذ دیواری سه بعدی مورد نظر خود حتما به محل استقرار پنجره ها باید توجه داشته باشید. به عنوان مثال پنجره هایی که باز شدن آنها در جهت شمال می باشد طبق توصیه متخصصان حتماً باید نوع کاغذ دیواری از طیف های رنگ گرم تهیه شده باشند. چند نمونه از این طیف های رنگ را عنوان می کنیم:

- رنگ های عسلی

- رنگ های قرمز

- رنگ های شکلاتی.

چنانچه حالت باز شدن پنجره رو به جنوب است مطمئناً کمبود نور در کاغذ دیواری احساس خواهد شد اما می توان این مشکل را با استفاده از سایه های بنفش و آبی جبران نمود. 

شرکت دکور آفیس - مصارف کاغذ دیواری سه بعدی:

مطمئناً مصارف کاغذ دیواری سه بعدی نا محدود می باشد و طراحان طوری آنها را تولید می کنند که بتوان در تمامی مکان ها از آنها استفاده نمود. مقاصد و مصارف که می توان با استفاده از کاغذهای دیواری سه بعدی به دست آورد عبارت است از:

- مدیریت تمامی ابعاد محیط

- فرموله کردن محیط

- ادغام تمامی عناصر های داخلی به شکلی منسجم و جامع

- فضا سازی و منطقه بندی کردن تمامی اتاق های سازه با در نظر گرفتن کاربری آنها. فروش کاغذ دیواری توسط این مجموعه انجام می گیرد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()