قطعات بیل مکانیکی هیتاچی نقش اساسی در عملکرد هر یک از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ بیل خواهد داشت چون ماشین بیل مکانیکی جهت انجام یک سری فعالیت های سنگین عمرانی ساخته شده اند. با استفاده از بیل کوچک که بر روی مفصل بازویی شکل قرار دارد، به سهولت می توان بستر زمین را در ابعاد بزرگ حفاری نمود و از سرعت عمل بالایی برخوردار است. خرید قطعات بیل مکانیکی هیتاچی جهت تأمین لوازم یدکی معیوب بیل ضرورت دارد.

فروشگاه هیدروسنتر سال های متوالی است که موفق به راه اندازی مرکز فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین راهسازی در سطح کشور شده است و همچنان قادر به واردات و عرضۀ انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی و دیگر برندهای مشهور در جهان می باشند.

لیست قیمت قطعات بیل مکانیکی هیتاچی

نکتۀ طلایی که در رابطه با قیمت قطعات بیل مکانیکی هیتاچی وجود دارد، وجود تنوع لوازم یدکی بیل است که از متریال و ابعاد مختلف تشکیل شده اند. با توجه به اینکه کاربرد بیل مکانیکی جهت کارهای سنگین تعریف شده است، هر کدام از قطعات متشکل از مواد اولیۀ درجه یک هستند. بدین ترتیب هنگامی که بیل دچار مشکل فنی می گردد و ممکن است نیاز به تعویض قطعات داشته باشد. در این صورت بر روی خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی اورجینال تمرکز می شود چون جایگذاری قطعات تقلبی و بی کیفیت در داخل ماشین، می تواند زود دچار آسیب دیدگی گردد، علاوه بر آنکه تحمل فشار کارهای سنگین را نداشته باشد و نیروی وارده را به دیگر قطعات اصلی بیل مکانیکی وارد کند و صدمات جدی به ماشین متحمل گردد.

جهت تأمین قطعات بیل مکانیکی هیتاچی اصل، به مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. هنگام دریافت لوازم یدکی، توجه به آکبند بودن بسته بندی، داشتن نشان و هولوگرام مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

فروشگاه هیدروسنتر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و فروش قطعات ماشین آلات سنگین مانند فروش قطعات بیل مکانیکی به صورت تضمین شده می باشد.

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()