پوشاندن درز انقطاع نما جهت حفظ فاصله ایمن بین ساختمان های همجوار صورت می گیرد. به عبارتی بر اساس قوانین ساخت و ساز نیاز به حفظه فاصله میان ساختمان ها در کنار یکدیگر می باشد، تا در زمان وقوع زلزله، وزن ساختمان بر روی ساختمان دیگر تحمیل نگردد. از این رو خدمات پوشاندن درز انقطاع نما به متقاضیان ارائه داده می شود. در ادامه مقاله بیشتر به نوع مصالح ساختمانی مناسب اشاره خواهیم نمود.

گروه نماروز به صورت تخصصی در حوزۀ انجام کارهای ساختمانی چون نماشویی نما، پوشاندن درز انقطاع نما، نقاشی ساختمان و غیره در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. جهت دریافت هر گونه خدمات ساختمانی می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

مصالح مناسب پوشاندن درز انقطاع ساختمان

نوع مصالح ساختمانی که جهت پوشاندن درز انقطاع نما ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نیاز به داشتن یک سری ویژگی مهم است. داشتن دوام بالا، خاصیت جذب جابجایی ساختمان، سازگاری بر روی کلیه سطوح، داشتن قابلیت آب بندی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و ... از جمله ویژگی های مهم جهت انتخاب مصالح ساختمانی مناسب برای اجرای پوشاندن درز انقطاع نما در نظر گرفته می شوند.

آجر، سنگ، تور و یونولیت از جمله مصالح ساختمانی نامناسب محسوب می شوند چون خاصیت درز انقطاع را از بین می برد. از این رو با بهره گیری از پروفیل لاستیک دار و پروفیل های آلومینیومی برش دار به سهولت می توانند حرکات ناشی از لرزش را به خود جذب نمایند و از انتشار آن به ساختمان همجوار جلوگیری کنند. البته از نظر کیفیت، از جمله مصالح ساختمانی با دوام محسوب می شود و ظاهر خود را همچنان حفظ می کند.

جهت اطلاع از قیمت پوشاندن درز انقطاع نما و خدمات نماشویی می توانید با مشاوران فعال گروه نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با اعزام متخصصین در محل، پس از بررسی دقیق به بهترین شکل می توانند شما را جهت پوشاندن درز انقطاع نما با طناب راهنمایی کنند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()