قطعات لودر ولوو از تنوع بالایی برخوردار است و متناسب با دسته بندی های مختلف، انواع قطعات ریز و درشت درون ماشین تعیبیه نموده اند، تا عملکرد مفید جهت امور خاکبرداری و جابجایی آن را در حجم بالا داشته باشند. با توجه به کاربرد گستردۀ لودرهای ولوو در سطح کشور، توسط گروه های صنعتی که در حوزۀ تأمین تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند، شاهد  فروش قطعات لودر ولوو با مشخصات فنی متفاوت در سراسر کشور می باشیم.

فروشگاه سرویس قطعه پس از سال ها کسب تجربیات فراوان در حوزۀ فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، قادر به تأمین انواع قطعات لودر ولوو برای مشتریان، به صورت تضمین شده می باشند.

اهمیت خرید قطعات لودر ولوو اورجینال

چرا همواره تأکید به خرید قطعات لودر ولوو اورجینال و دیگر برندها می شود؟ در واقع علت اصلی این تأکید، داشتن کیفیت لازم متناسب با حجم کاری است که ماشین دارد. به عبارتی نوع قطعات و لوازم یدکی که داخل لودر چرخ زنجیری تعبیه شده اند، ممکن است متفاوت قطعات لودر چرخ لاستیکی باشد و کشش لازم جهت حرکت در سطوح ناهموار را نداشته باشد و در مدت زمان کوتاهی دچار آسیب و نقص فنی گردد.

هنگام خرید لوازم یدکی لودر ولوو، بررسی دقیق مشخصات فنی لوازم یدکی سالم از اهمیت بالا برخوردار است. همواره به یاد داشته باشید، جهت تهیۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید. ضمن آنکه خرید خود را به صورت تضمین شده خریداری نمائید، به عبارتی کیفیت اورجینال بودن قطعات را تضمین نمایند. به محض رویت کوچکترین ایراد فنی برای لودر و دیگر ماشین آلات سنگین، نیاز است که نقص فنی ماشین مرتفع گردد و سپس مجدداً از آن استفاده نمائید. عدم توجه به نواقص فنی کوچک به مرور زمان می تواند آسیب بیشتری به ماشین وارد کند و قطعات اصلی لودر ولوو نیاز به تعویض داشته باشند و هزینۀ تعمیرات و یا خرید قطعات افزایش پیدا کند.

جهت کسب اطلاعات دقیق نسبت به قیمت انواع قطعات لودر ولوو و دیگر ماشین آلات راهسازی می توانید با دفتر فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()