تخت دو طبقه از دیگر مدل های تختخواب یک نفره محسوب می شود که به صورت دو طبقه طراحی شده اند. با استفاده از تختخواب دو طبقه در منازلی که تعداد اتاق کافی برای فرزندان وجود ندارد، بسیار کاربردی است. اگر قصد خرید تخت دو طبقه را دارید، توجه به کفی تخت، تشک و نردبان جانبی تخت ضرورت دارد. به عبارتی اجزای اصلی تشکیل دهند، تخت، کفی تختخواب است که استحکام لازم جهت وزن دو نفر را داشته باشند. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از سابقۀ درخشانی در حوزۀ تولید و پخش تجهیزات و وسایل دکوراسیون داخلی خانگی و اداری برخوردار است. این فروشگاه در لیست محصولات خواب، توانسته اند موفق به عرضه و فروش تخت دو طبقه ، انواع کفی تخت ساده و جک دار، تخت خواب دو نفره، تختخواب یک نفره و دیگر اقلام سرویس خواب با کیفیت عالی و همراه با ضمانت نامه گردند.

هدف از فروش تخت دو طبقه و کفی تخت

همانطور که گفته شد، متناسب با فضاهای کوچک که تعداد اتاق ها متناسب با تعداد افراد برابر نمی باشد، می توان از مزایای تخت دو طبقه جهت استراحت و خوابیدن استفاده نمود. محیط خوابگاه، محیط های نظامی، بیمارستانی و غیره متناسب با ظرفیت کارکنان و یا نیاز مجموعه با خرید تخت دو طبقه می توانند فضای کافی جهت استراحت افراد تهیه نمایند. هنگام تهیۀ تختخواب، امکان خرید کفی تخت به صورت جداگانه برای شما وجود دارد. در واقع شما با استفاده از این فرصت می توانید تخت خوابی مناسب و با کیفیت تهیه نموده و از آن جهت خوابی آسوده خاطر استفاده نمائید. هنگام خرید تخت خواب دو طبقه و دیگر انواع تخت، بررسی سایز کفی تخت متناسب با وضعیت فیزیکی افراد ضرورت دارد.

پیش از خرید کفی تخت و سرویس خواب، می توانید محصولات خواب فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب را مشاهده نمائید. در این مجموعه امکان خرید آنلاین تخت دو طبقه، انواع کفی تخت و دیگر تجهیزات خانگی و اداری برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد. 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 398
نمایش همه
علاقه مندی ها ()