خرید قسطی لاستیک راهکار مناسبی جهت اعمال تغییرات اساسی در نحوۀ خرید تایر توسط مشتریان می باشد. چند سال اخیر به دلایل متفاوتی بر قیمت لاستیک افزوده اند و این مسئله مشکلاتی در جهت تأمین تایر برای افراد بوجود آورده است.

بنابراین نمایندگی و فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر، متناسب با موقعیت حال توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید قسطی انواع لاستیک برای عموم مشتریان فراهم سازند. در این صورت فرد با آسودگی خیال می تواند تایر مورد نیاز ماشین را تهیه نماید.

فروشگاه لاستیک هم پا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و شناخته شده در حوزۀ تهیۀ و توزیع انواع تایر ایرانی و خارجی در تهران فعالیت می کند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند.

ارائه خدمات خرید قسطی لاستیک

 در حال حاضر توسط برخی از فروشگاه های معتبر و با تجربه، علاوه بر فروش نقد لاستیک، شرایط فوق العاده خرید قسطی لاستیک را برای مشتریان گرامی فراهم نموده اند. تحت چنین شرایطی افرادی که از تمکن مالی متوسط برخوردار هستند و یا تحت شرایط خاصی به وجه نقد دسترسی ندارند، می توانند به صورت اقساطی تایر مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

جهت اطلاع از نحوۀ خرید لاستیک سواری می توانید با واحد فروش هم پا تماس بگیرید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته شرایط مناسبی جهت فروش اقساطی انواع لاستیک با برندهای معتبر را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. جهت دریافت خدمات فروش اقساطی تایر، ممکن است نیاز به یک سری مدارک و یا تکمیل فرم ثبت نام لاستیک اقساطی داشته باشید. جهت اطلاع از جزئیات کامل خرید و فروش تایر با برندهای معتبر ایرانی و خراجی چون تایر البرز، ایران تایر، بارز، لاستیک نانکن، تایر دانلوپ، لاستیک بریجستون، تری انگل و غیره می توانید با واحد فروش هم پا تماس حاصل فرمائید.  

فروشگاه لاستیک هم پا با راه اندازی فروشگاه اینترنتی توانسته امکان خرید آنلاین لاستیک را برای مشتریان فراهم سازد. این مجموعه همچنین امکان خرید اقساطی انواع لاستیک را با قیمت مناسب برای کاربران محترم فراهم کرده است.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()