قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - مدل های مختلف کفش مناسب برای کار:

مستحضر باشید که کفش های کار ویژگی های منحصر به فردی دارند که این ویژگی ها دقیقا منطبق با یک شغل و کاری خاص در نظر گرفته شده است بنابراین  قیمت انواع کفش کار آنچنان اهمیت ندارد و تنها بازدهی است که مهم می باشد. در پیرو همین موضوع سایر انواع کفش های مناسب کار را عنوان می کنیم، این کفش ها عبارت است از:

- پوتین ایمنی برای حفاری

- کفش ایمنی عایق در برابر برق

- چکمه های مخصوص آتش نشانی

- کفش های کار نگهبان

- کفشهای کار نسوز "ضد حرارت".

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - دوام کفش کار:

همانطور که میدانید کفش های کار عموماً به صورت روزانه استفاده می‌ شوند و در طول تمام ساعات روز در شرایط مختلفی قرار می گیرند، بنابراین حتماً باید دوام و طول عمر داشته باشند تا هم از پا به خوبی مراقبت کنند البته قیمت کفش کار نیز باید به صرفه باشد. در واقع برخی اعتقاد دارند که کفش‌ های خارجی دوام بهتری دارند اما باید به آنها اعلام کنیم که برند های خارجی و داخلی در کفش کار به هیچ عنوان اهمیت ندارد و تنها متریال با کیفیت در ساخت آنها است که در دایره اهمیت قرار دارد. بنابراین با مراجعه به فروشگاه رادین ایمن بهترین کفش ها را به لحاظ متریال استفاده شده در تولید آنها انتخاب کنید و از آنها استفاده نمایید.

قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن - مدل های گوناگون کفش کار:

امروز کفش‌ های کار همانطور که اشاره کردیم در برند ها، مدل ها و متریال های گوناگونی تولید می شوند، نکته حائز اهمیت در خصوص انواع این کفش ها این است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند بنابراین حتماً باید از مراکز بسیار حرفه ای در این زمینه خرید شوند تا در هنگام خرید تجهیزات ایمنی توضیحات کامل در خصوص ویژگی های کفش کار به خریدار داده شود. قیمت کفش کار در فروشگاه رادین ایمن بسیار مناسب می باشد. مدل های مختلف کفش کار عبارت است از:

- کفش ایمنی

- کفش های پرسنلی

- پوتین نظامی

- پوتین ایمنی

- مدلهای مختلف چکمه پلاستیکی.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()