قطعات بیل مکانیکی کوماتسو متشکل از اجزای اصلی ساختمان بیل چون باکت، دکل یا تیرک اصلی، استیک یا بازوی باکت و شاسی یا بدنه می باشد. هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، مدل بیل را مد نظر قرار دهید چون توسط کمپانی کوماتسو ژاپن، انواع بیل مکانیکی در ابعاد مختلف با مشخصات فنی متفاوت تولید و به بازار عرضه نموده است.

فروشگاه سرویس قطعه از ابتدایی که کسب و کار خود را راه اندازی نموده است، شرایط مناسبی را مهیا نموده تا بتواند به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای جهانی در سطح کشور به فعالیت خود ادامه دهد. بدین ترتیب مالکین ماشین آلات سنگین، می توانند قطعات مورد نظر خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری استعلام نمایند. برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به سایت مراجعه کنید. 

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و قیمت آنها

به طور کلی فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس تنوع مدل های بیل صورت می گیرد. ماشین بیل در دو مدل مکانیکی و هیدرولیکی ساخته شده اند و جهت امور حفاری و گودبرداری عمیق خاک مورد استفاده قرار گرفته می شود. حین استفاده از بیل، ممکن اس فشار بیش از اندازه به برخی از لوازم یدکی بیل مکانیکی وارد گردد و این مسئله نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد. جهت خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، نیاز به مراجعه به مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین دارید.

با توجه به اهمیت بالای سالم بودن قطعات، پیش از خرید، توصیه می کنیم به طور دقیق اصل بودن قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ژاپن را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا و کوماتسو بر اساس جنس و نوع لوازم یدکی مشخص می شود. جهت مشورت و خرید هر گونه لوازم یدکی، می توانید با فروشندگان معتبر پخش تجهیزات ماشین آلات راهسازی تماس بگیرید.

فروشگاه سرویس قطعه نیز همواره آمادۀ پاسخگویی به پرسش های شما به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری می باشند. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی مدت، قادر به فروش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا و دیگر برندهای معتیر با قیمت مناسب می باشند.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()