در تابلوهای ال ای دی روان جهت نورپردازی از لامپهای ال ای دی استفاده شده که در رنگ بندی مختلف می‌توان آن را سفارش داد.از مزایای استفاده از تابلوهای ال ای دی روان ، مصرف پایین برق و طول عمر زیاد این تابلو و قابلیت نصب آن در محیط های باز و تنظیم شدت نور و متن و تصویر در آن می باشد.از تابلوهای ال ای دی روان می توان در فروشگاه ها، شرکت ها ،فروشگاه های زنجیره ای ،رستوران ها و غیره استفاده کرد. مرکز تابلو سازی اچ دی لایت یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز ارائه دهنده خدمات تابلو ال ای دی روان  است و شما می توانید به صورت اینترنتی نیز سفارش خود را انجام دهید.

مزیت تابلوهای ال ای دی روان

 تابلوهای ال ای دی روان تابلوهای اند که افراد زیادی از آنها بهره‌مند هستند و این تابلوها دارای قاب فلزی می باشند که همچنین تابلو ال ای دی روان دارای نورپردازی بوده و به واسطه لامپهای ال ای دی داخل آن صورت می‌گیرد . خدمات تابلو چلنیوم توسط مرکز تابلوسازی اچ دی لایت ارائه می شود.

این تابلو شامل برنامه‌های می باشد که جملات را در تابلو می توان قرار داد تا به نمایش در بیاید. متون و تصاویری که در تابلو ال ای دی روان قرار می گیرد ، می تواند با استفاده از انیمیشن و افکت ها پخش شود که باعث جلب توجه هر چه بیشتر مخاطبین  شود.کلماتی که در تابلو ال ای دی پخش می شود می تواند تک رنگ و در نوع متداول به رنگ های قرمز یا سبز باشد و یا در چند رنگ پخش شود و همچنین در انواع پیشرفته این تابلو ها شامل انواع رنگ ها می باشد.باید توجه کنید که هر چه تعداد رنگ های به کار رفته در تابلو ال ای دی روان بیشتر باشد ، در نتیجه قیمت این تابلو بالاتر خواهد رفت.‏

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()