کاغذ دیواری سه بعدی یکی از پرفروش ترین انواع دیوارپوش موجود در جهان محسوب می شود. علت اصلی استقبال عموم مردم از  خرید کاغذ دیواری سه بعدی  ، داشتن طرح های متنوع و جذاب این محصول می باشد. البته لازم به ذکر است که طرح های این محصول جلوه ای از تصاویر واقعی دارد و حس خوشایندی به ببننده می بخشد. جهت ایجاد تغییرات جدی و کم هزینه می توان از ویژگی های منحصربفرد و فوق العادۀ کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری در نمای دکوراسیون داخلی بهره برد.

فروشگاه دکور آفیس با درایت و استفاده از پرسنل مجرب، تلاش می کند در زمینۀ فروش لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع دیوارپوش، کفپوش، سقف کاذب، پرده و غیره محصولات متنوعی را تأمین نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

عوامل مهم خرید کاغذ دیواری سه بعدی

عوامل مهم استقبال از خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، داشتن طرح های متنوع و داشتن نمایی از تصاویر واقعی می باشد. در واقع سبک طراحی و تولید این نوع کاغذ دیواری متفاوت از نسخه های قدیمی این نوع دیوارپوش می باشد و با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال توانسته اند تصاویر گرافیکی جذاب و خیره کنندۀ کاغذ دیواری سه بعدی را چاپ نموده و به بازار عرضه نمایند.

فروش این نوع کاغذ دیواری در طرح های زیبا، جذاب و لوکس در سراسر کشور انجام می گیرد. امروزه متناسب با هر سلیقه و سبک دکوراسیونی، امکا خرید انواع پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری ساحل و دریا برای افراد مهیا می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی طرح شکوفه و گل بهاری، طرح مناظر طبیعی، طرح اشعار و خط نستعلیق، تلفیق تصاویر گرافیکی و اشعار، طرح کودکانه و فانتزی، طرح تصاویر مرتبط با مشاغل و ... تنها برخی از طرح های متنوع و شکیل این نوع دیوارپوش به شمار می روند.

جهت مشاهده و سفارش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی در سبک های مدرن و کلاسیک از جمله کاغذ دیواری و پوستر، پارکت و غیره می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()