پوستر دیواری کودک در طرح های متنوع و جذاب به چاپ شده و به فروش می رسند. چند سال اخیر والدین نگاه متفاوت تری نسبت به تزئین نمای دکوراسیون داشته اند و به واسطۀ این موضوع مهم از تصاویر زیبا و جذاب پوسترهای دیواری کودک استفاده می کنند. خرید پوستر دیواری کودک به دلیل داشتن تصاویر کودکانه که بر گرفته از شخصیت های کارتونی و یا تصاویر فانتزی حیوانات می باشد، موجب جلب نظر کودکان می شود.

بدین ترتیب فروشگاه دیوار دکور توانسته است متناسب با سلیقۀ شخصی که کودکان دختر و پسر می توانند داشته باشند، انواع پوستر دیواری طرح کودک را در لیست محصولات فروشگاه عرضه می کند.

خرید پوستر دیواری سه بعدی کودک

خرید پوستر دیواری سه بعدی کودک به دلیل داشتن جلوۀ واقعی از تصویر برای کودکان بسیار جذاب و خیره کننده می باشد و حس کنجاوی آنها را بر می انگیزد. در واقع خیلی از کودکان می توانند به واسطۀ تصاویر پوستر دیواری با پیرامون خود ارتباط برقرار کنند و با اشیاء پیرامون خود آشنا شوند.

البته باید توجه داشت برای خرید پوستر دیواری اتاق کودک، نظر کودکان بزرگ تر الزامی است چون حس استقلال کودک تقویت می شود. بدین ترتیب حس بهتر و لذت بخشی نسبت به تماشای تصاویر پوستر دیواری خواهد داشت. به عنوان مثال پوستر دیواری طرح پاندای کنفوکار، پوستر دیواری تام و جری، پوستر دیواری کودک طرح حیوانات جنگل، پوستر دیواری کودک طرح دامبو، پوستر دیواری کودک طرح سفید برفی، پوستر دیواری طرح شخصیت های فروزن، کاغذ دیواری سه بعدی طرح بامزی و ... برخی از طرح های متنوع این محصول به شمار می روند.

لازم به ذکر است که مهمترین ویژگی که پوستر دیواری کودک دارد، قابل شستشو بودن آنها است که امکان نصب آن را در اتاق کودک راحت تر نموده است.

اگر علاقه مند به مشاهدۀ تصاویر و طرح های متنوع پوستر دیواری سه بعدی کودک می باشید، می توانید نگاهی به محصولات دیوارپوش فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید و سپس به صورت آنلاین خرید خود را با قیمت ارزان انجام دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()