اتوبار از جمله خدماتی است که به حوزۀ حمل و نقل وسایل منزل، اداری و تجاری ارتباط دارد. در واقع امروزه مراکز اتوبار و باربری به صورت متمرکز فعالیت خود را آغاز نموده اند. بدین ترتیب توانسته اند دغدغۀ خیلی از افراد را در جهت اسباب کشی ایمن مرتفع نمایند. خدمات اتوبار به صورت برنامه ریزی و با مدیریت ارائه داده می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم، جهت دریافت خدمات و حمل و انتقال بار از اعتبار فعالیت مجموعه های اتوبار و باربری اطمینان حاصل نمائید چون افراد کلاهبردار متأسفانه از هر شیوه ای برای سودجویی خود استفاده می کنند.

اتوبار آزادی چندین سال است که فعالیت مجموعۀ خود را به صورت کاملاً متمرکز در زمینۀ ارائه خدمات اتوبار در تهران آغاز نموده است و همواره آمادۀ ارائه خدمات اتوبار در غرب تهران به دیگر شهرستان ها می باشند.

خدمات مراکز اتوبار

نکتۀ مهمی که در رابطه با حوزۀ فعالیت مراکز اتوبار و  باربری وجود دارد، نوع خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند. در حال حاضر مراکز اتوبار قادر به حمل وسایل سنگین، حمل اثاثیه به شهرستان ها و بسته بندی اصولی و حرفه ای می باشند. امروزه عموم افراد در دوره ای از ندگی خود، نیاز به نقل مکان دارند. از این رو استفاده از خدمات مجموعه های اتوبار و باربری می تواند برای شما بهترین کمک محسوب شود. چرا که چنین مراکزی با در اختیار داشتن نیروی انسانی مجرب و با قدرت بدنی بالا قادر به انجام حمل اثاثیه سنگین در مدت زمان اندک و همچنین بسته بندی اسباب و لوازم به صورت کاملاً اصولی و حرفه ای می باشند. بدین وسیله بتوانند سلامت حمل وسایل را در مسیر تضمین نمایند.

جهت دریافت خدمات اتوبار از تهران به سراسر کشور می توانید با دفتر سرویس دهی اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید. علاوه بر آنکه امکان استعلام هزینه اتوبار نیز برای شما میسر است.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()