تعمیر سرو موتور از دیگر خدمات تعمیراتی است که در صنعت تعمیرات دستگاه های صنعتی مشاهده می شود. همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ قطعات سرو موتور را در ساخت دستگاه و ماشین آلات صنعتی مشاهده نموده اید. به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد سرو موتور و یا سرو درایو، نیاز به بررسی و بازنگری دقیق عملکرد قطعات ریزالور، انکودر و یا ایرادات فنی قطعه است، تا بتوان به درستی خدمات تعمیر سرو موتور را انجام داد. به طور کلی پس از رفع عیوب، جهت اطمینان یافتن از عملکرد صحیح آن اقدام به تست و آزمایش سرو موتور تعمیر شده می پردازند.

چندین سال از قدمت فعالیت سرو سرویس در خصوص ارائه خدمات تعمیر انواع سرو موتور، سرو درایو، سرو ولوو و غیره در سطح کشور می گذرد و همواره تلاش دارد با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و فنی بتوانند در مدت زمان کوتاه و دقت عمل بالایی چنین خدماتی را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهند.

مرکز تخصصی تعمیر سرو موتور

همانطور که می دانید سرو موتور از جمله وسایل الکتریکی است که دارای یک سری درایو و الکتروموتور شفت دار می باشند، که امکان اجرای گردش اجزای داخلی سرو موتور را به حالت الکتروموتور دارند. کاربرد عمدۀ سرو موتورهای کوچک را می توان در صنعت رباتیک مشاهده نمود و کاربرد سرو موتور با ابعاد بزرگ در داخل دستگاه های برش و CNC مورد استفاده قرار گرفته نمی شوند.

از این رو بروز اختلال در عملکرد قطعات سرو موتور نیاز به بررسی دقیق از سوی تعمیرکار متخصص دارد. بدین ترتیب بتوانند تعمیر سرو موتور را به درستی انجام دهند. ماشین آلات نساجی، دستگاه های چاپ، دستگاه های تزریق پلاستیک و غیره نیز متناسب با نوع دستگاه، مجهز به قطعات سرو موتور هستند.

بدین ترتیب هنگام ملاحظۀ کوچکترین اختلال در عملکرد قطعات سرو موتور و درایو موتور می توانید با گروه تخصصی سرو سرویس تماس گرفته و از تخصص و  خدمات تعمیر سرو ولو و سرو موتور که توسط این مجموعه ارائه داده می شود، بهره مند شوید.

آدرس : کرج چهار راه مصباح خیابان نجاری,روبروی کوچه گلایل ،پلاک 8، سروُ سرویس

ایمیل:3sservorepair@gmail.com

026-32750120

0912-4603557

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()