بلور و کریستال بخش اعظمی از محصولات شیشه موجود در بازار را تشکیل می دهد. در واقع امروزه صنعت ساخت بلور و کریستال در سطح کشور رونق یافته است چون فناوری قالب سازی نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و توانسته اند با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته و پرینترهای سه بعدی، طراحی متفاوتی جهت قالب سازی بلور و کریستال اجرا نمایند.

گروه صنعتی پارس بلور از مجموعه های شناخته شده در صنعت قالب سازی شیشه و بلور در تهران می باشد. این مجموعۀ بزرگ طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است با تأمین تجهیزات پیشرفته قالب سازی مدرن، بتوانند در مدت زمان کوتاهی انواع قالب صنعتی شیشه و کریستال را ساخته و در دسترس صنعت گران قرار دهند.

طراحی قالب محصولات بلور و کریستال

 با طراحی قالب بلور و کریستال می توان محصولات جدید در طرح های متنوع و زیبایی را تولید و روانۀ بازار نمود. بدین ترتیب تولیدکنندگان محصولات شیشه و کریستال متناسب با نیاز بازار همواره در تلاش هستند، محصولات متنوع و جدیدی را تولید و روانۀ بازار نمایند. بدین ترتیب مراکز تولیدکنندۀ قالب های محصولات بلور و کریستال تلاش می کنند که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته بتوانند قالب های جدید عام پسندانه را طراحی نموده و به مشتریان خود که تولیدکنندگان شیشه و بلور هستند، پیشنهاد دهند.

قیمت طراحی و قالب سازی بلور و کریستال به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که می توان به ابعاد، جنس و مدل قالب اشاره نمود. امروزه بیش از گذشته به صنعت تولید و ساخت محصولات جدید بلورجات و کریستال توجه می شود چون مصرف کنندگان متقاضی خرید محصولات با کیفیت با طراحی های جدید هستند. در این صورت تولیدکنندگان نیاز به سفارش قالب سازی بلور و کریستال به طرح جدید و امروزی با قیمت مناسب می باشند.

جهت سفارش انواع قالب بلور و کریستال می توانید با کارشناسان فنی شرکت صنعتی پارس بلور تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

 شرکت صنعتی پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()