لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو به شمار رود چون عامل حرکت و تحمل کنندۀ وزن باری اتومبیل می باشد. در اینجا قصد داریم به بررسی برخی از ویژگی های لاستیک بپردازیم، بدین ترتیب بتوانید با کسب اطلاعات دقیق تر، انتخاب بهترین لاستیک خودرو را داشته باشید. خوشبختانه صنعت  خرید لاستیک در داخل کشور رونق یافته است و شاهد عرضۀ انواع لاستیک با برندهای ایرانی و خارجی متناسب با مدل های روز اتومبیل در سطح کشور می باشیم.

فروشگاه لاستیک هم پا سال های متوالی است که توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش انواع لاستیک خودروی سواری، شاسی بلند، باری و غیره فعالیت دارند.

مشخصات فنی لاستیک سواری

پیش از خرید لاستیک سواری به شما پیشنهاد می کنیم اطلاعات خود را نسبت به علائم و نوشته های مندرج بر روی تایر افزایش دهید. بدین وسیله بتوانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب، لاستیک مورد نیاز خودرو را تهیه نمائید. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ لاستیک خودرو متشکل از لایه ها، آج، طرح گل، تیوب و والو می باشد. متناسب با شرایط محیطی و نوع کاربری سواری معمولی و یا مسابقه می تواند بهترین انتخاب و خرید لاستیک را داشته باشند.

به عنوان مثال متناسب با شرایط آب و هوایی برفی و بارانی در مناطق کوهستانی و سردسیر، خرید لاستیک زمستانی را به شما پیشنهاد می کنیم. این در حالی است که در مناطق گرمسیر نیز خرید لاستیک تابستانی نیز می تواند گزینۀ مناسبی به شمار رود. البته در لیست محصولات لاستیک، امکان خرید لاستیک چهار فصل نیز برای مالکین خودرو وجود دارد و عموم مردم از این نوع تایر استقبال فراوانی می کنند. توجه داشته باشید بر حسب شرایط محیطی غالب منطقه، انتخاب لاستیک را داشته باشید، تا دوام بیشتری داشته باشد.

فروشگاه لاستیک هم پا یکی از فروشگاه های بزرگ در عرصۀ تأمین و فروش لاستیک سواری و اسپرت  متناسب با مدل های مختلف اتومبیل در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند. جهت سفارش اینترنتی لاستیک می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()