لاستیک هانکوک از دیگر برندهای محبوب کرۀ جنوبی به شمار می رود. لاستیک مهمترین اجزای تشکیل دهندۀ خودرو است و ارتباط مستقیم با عملکرد اتومبیل خواهد داشت. در عصر حاضر تکنولوژی ساخت لاستیک نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و مجموعه های تولیدکنندۀ تایر، همواره تلاش دارند با در نظر گرفتن بروزترین مدل های اتومبیل، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند و باری را تهیه نمایند. در همین راستا شاهد فروش لاستیک هانکوک در مدل های متنوع و با قیمت متعارف توسط عرضه کنندگان تایر در سطح کشور می باشیم.

فروشگاه لاستیک هم پا با فراهم نمودن کلیۀ امکانات و تأمین انواع تایر با برندهای معتبر توانسته است به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در سطح تهران، سهم اعظمی از عرضۀ لاستیک سواری، شاسی بلند و غیره مورد نیاز مصرف کنندگان را داشته باشد.

خرید اینترنتی لاستیک هانکوک

با توجه به رونق خرید و فروش لاستیک غیر حضوری و محصولات متنوع در سطح جهان، در ایران نیز برخی از فروشندگان تایر توانسته اند به منظور رفاه حال مشتریان، امکان خرید اینترنتی لاستیک هانکوک و دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی را برای آنان فراهم سازند. ارائه چنین خدماتی از سوی عرضه کنندگان تایر در سطح کشور، باعث می گردد افراد راحت تر بتوانند مطالعۀ دقیق نسبت به مشخصات فنی تایر هانکوک و دیگر محصولات فروشگاه داشته باشند. در نهایت با مقایسۀ قیمت و بررسی تمام جزئیات می توانند بهترین لاستیک سواری را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری کنند.  

علاوه بر آنکه در خرید آنلاین لاستیک هانکوک محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و امکان دریافت خدمات مشاورۀ آنلاین نیز برای عموم مشتریان فراهم می باشد و سپس در موعد مقرر و زمان از پیش تعیین شده همرا با گارانتی و ضمانت نامه عرضه می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش فروشگاه لاستیک هم پا تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()