مزیت هایی که در فروش اقساطی خودرو وجود دارد بسیاری از افراد را ترغیب می‌ کند که خودروهای مورد نظر خودشان را به صورت قسطی خریداری کنند. آرشا خودرو شرایط خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان خود به بهترین نحو ممکن فراهم می سازد. شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خرید اقساطی خودروی مد نظرتان را در سایت اینترنتی آرشا خودرو ثبت کنید تا کارشناسان در کمترین دوره زمانی به درخواست شما رسیدگی نمایند. برخی از مهمترین مزیت هایی که شرایط فروش اقساطی خودرو دارند را در ادامه معرفی می کنیم تا شما با آگاهی در مورد این مزیت ها اقدام به خرید اقساطی خودروی مدنظرتان نمایید.

4.شرایط آسان خرید اینترنتی :

آرشا خودرو برای اینکه مشتریانش به راحتی بتوانند خرید اقساطی خودرو را انجام دهند شرایط فروش اقساطی خودرو را به صورت اینترنتی در سایت فراهم کرده است. شما با وارد شدن به سایت اینترنتی آرشا خودرو می توانید هر یک از انواع خودروهایی که در فروش اقساطی خودرو قرار گرفته اند را مشاهده کنید و بر اساس اقساطی که دارند یکی از آنها را خریداری نمایید. کارشناسانی که در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو ها فعالیت می کنند می توانند شما را راهنمایی نمایند تا یکی از خودروها که مناسب آن است را تهیه کنید. دوره اقساط هر یک از ماشین ‌ها را باید بررسی کنید تا بر اساس بودجه تان یکی از آنها را انتخاب نمایید.

هر یک از قوانینی که مربوط به شرایط خرید اقساطی خودرو در کمپانی های متنوع می باشد را این شرکت فروشنده به خوبی می‌ شناسد و بر اساس آنها فروش اقساطی انواع خودروها را انجام می ‌دهد. شما می توانید گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو را با تحویل خودرو دریافت کنید و در صورت لزوم از گارانتی استفاده نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 424
نمایش همه
علاقه مندی ها ()