داربست از جمله سازه های موقتی است که جهت دسترسی به نمای ساختمان اجرا می شوند. با استفاده از این تجهیزات می توان به راحتی به قسمت هایی با ارتفاع بلند دسترسی پیدا کرد. توجه داشته باشید که نصب داربست نقش بسزایی در اجرای پروژه های ساخت و ساز دارد چون به واسطۀ این بنای موقت می توان به قسمت های غیر قابل دسترس، دسترسی پیدا نمود و اجرای عملیات ساختمانی را انجام داد. شرکت داربست دلتا با اتکاء به نیروی انسانی توانمند و مجرب توانسته فعالیت گروه را در حوزۀ اجرا و نصب داربست در سطح شهر راه اندازی نماید. جهت مشورت و سفارش خرید داربست می توانید با کارشناسان فنی داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

قیمت اجرای داربست

قیمت اجرای داربست به عوامل متعددی بستگی دارد و هر کدام از آنها تأثیر مستقیم بر اجرای پروژه های کار در ارتفاع خواهد داشت. اجرای داربست به روش های مختلفی اجرا می شود که می توان به داربست تک، داربست دوبل، داربست کنسول، داربست معلق، داربست فلزی، داربست تثبیت شده، داربست کویک استیج و غیره اشاره نمود.

بنابراین قیمت داربست به نوع و حجم داربست و متعلقاتی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بستگی دارد. داربست ها سازه های متداولی هستند که بر روی هر نوع سازه ای قابل پیاده سازی می باشند و می توان آن را در هر شرایط آب و هوایی اجرا نمود و معمولاً از جنس مقاوم استفاده می شود که ماندگاری بالایی داشته باشند.

جهت نصب داربست نیاز به بررسی دقیق محل می باشد که بتوان مناسب ترین روش را جهت اجرای داربست پیاده سازی نمایند که با رعایت اصول ایمنی پیاده سازی شود.

جهت خرید داربست فلزی و نصب هر گونه داربست فلزی به روش های مختلف جهت انجام امور ساخت و ساز و همچنین نصب تابلوهای تبلیغاتی و مواردی از این قبیل می توانید با مجموعۀ داربست دلتا تماس بگیرید.

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()