نصب داربست نیاز به تخصص و استفاده از ابزارآلات و تجهیزات خاصی دارد. با توجه به گسترش ساخت سازه های ساختمانی بلند مرتبه، اجرای موفقیت آمیز چنین پروژه هایی تنها به واسطۀ اجرا و نصب داربست فلزی در ارتفاعات بالا قابل پیاده سازی می باشند. بدین ترتیب برخی از شرکت ها با هدف ارائه خدمات نصب داربست فلزی فعالیت خود را آغاز کرده اند. بدین وسیله مجموعه هایی که در حوزۀ ساختمان سازی فعالیت دارند و یا قصد نصب تابلوهای تبلیغاتی و مواردی از این قبیل دارند، می توانند از خدمات مراکز کرایه و نصب داربست فلزی استفاده نمایند.

شرکت داربست دلتا نیز با تأمین کلیۀ امکانات و تجهیزات لازم، در کنار تیم کاری مجرب و توانمند قادر به برپایی انواع داربست فلزی با هر ارتفاعی با رعایت اصولی ایمنی و قیمت ارزان می باشند.

قیمت نصب داربست در تهران

قیمت نصب داربست در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به حجم کار، ارتفاع داربست و مدل سازه اشاره نمود. امروزه جهت اجرای داربست از متریال مختلفی استفاده می کنند که ارتباط مستقیم با نوع سازه ای دارد که قرار به اجرای آن دارند. نکتۀ مهم که در رابطه با اجرای داربست وجود دارد، اهمیت دادن به نوع سازۀ داربست و همچنین سطح ایمنی ساختمان دارد. از این رو کارشناسان فنی که قصد نصب داربست بر روی پایه های ساختمانی را دارند، پیش از انجام کار، تمام جوانب را مد نظر قرار می دهند و سپس اقدام به برپایی و نصب داربست فلزی می نمایند.

تو.جه داشته باشید که قیمت نصب داربست در کنار ایمنی و اجرای صحیح و اصولی اجرای داربست ناچیز می باشد. چرا که قصور و سهل انگاری در کار برپایی داربست فلزی ممکن است حین انجام کار برای شما مشتری گرامی خسارت به دنبال داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید.

جهت اطمینان از خدمات داربست در تهران و مشاورۀ تخصصی می توانید با گروه مجرب مجموعۀ داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()