تردمیل های خانگی و انواع آن

زمانی که برای خرید تردمیل خانگی فروشگاه هایپرجیم اقدام می کنید، احتمالا از وجود انواع مختلفی از این دستگاه ورزشی تعجب خواهید کرد. ما قصد داریم شما را با انواع این دستگاه ها آشنا کنیم.

تردمیل خانگی بدون موتور

یکی از ارزان ترین انواع تردمیل ها در بازار، تردمیل های خانگی بدون موتور هستند. همان طور که از نام این دستگاه های ورزشی برمی آید، هیچ موتوری در آن ها تعبیه نشده است. این دستگاه ها با حرکت شما روی تسمه شروع به کار می کنند؛ از این رو به برق نیز نیاز ندارند.

اگر به دنبال ارزان ترین دستگاه ها با بیشترین بهره وری هستید، بهتر است که به این گزینه ها بیشتر فکر کنید. از آن جایی که هیچ موتوری در این دستگاه ها وجود ندارد، تمرین کردن با آن کار سختی خواهد بود؛ از این رو تاثیر زیادی در شما می گذارد.

تردمیل خانگی موتوری

در نقطه مقابل تردمیل هایی که با تسمه کار می کنند، تردمیل های موتوری قرار دارند. این دستگاه های ورزشی با برق کار کرده و تنها با فشردن دکمه ای شروع به کار می کنند. نکته قابل توجه در این دستگاه ها وجود کنسولی است که انواع برنامه ها از پیش در آن تعیین شده است. طبیعی است که برای خرید تردمیل ها به بودجه بیشتی نیاز خواهید داشت.

تردمیل خانگی تاشو

تردمیل های تاشو یکی از محبوب ترین تردمیل خانگی به شمار می آیند. این دستگاه های ورزشی به دلیل تطبیق پذیری بالا و صرفه جویی در فضا از سایر تردمیل ها متمایز می شوند. این روزها اکثر ما در خانه های آپارتمانی زندگی می کنیم و فضای زیادی برای اختصاص این دستگاه ورزشی نداریم. درچنین شرایطی بهترین انتخاب برای شما تردمیل خانگی تاشو است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()