نقاش ساختمان مهمترین فردی است که مهارت لازم جهت اجرای رنگ آمیزی سطوح دیوار و سقف ساختمان را دارند. همانطور که می دانید نمای دکوراسیون بدون رنگ آمیزی برای افراد قابل قبول نیست چون سطوح دیوار گچ به صورت خام موجب انتقال گچ بر روی لباس می شود، علاوه بر آنکه فضا نمایی یکنواخت دارد و برای عموم مردم خوشایند نمی باشد. بنابراین بهترین نقاش ساختمان تلاش می کند با استفاده رنگ و ابزارآلات رنگ آمیزی چون قلم مو، غلطک و اسپری بتوانند در طرح های متنوع، تغییرات چشمگیری بوجود آورند.

رنگ کاران نیز به عنوان یکی از گروه های ساختمان مجرب در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با استخدام نقاش ساختمان حرفه ای و مجرب تلاش می کند بهترین خدمات نقاشی را به مشتریان ارائه دهند.

نقاش ساختمان مجرب با نازل ترین دستمزد

 به طور کلی دستمزد  نقاش ساختمان مجرب نسبت به یک نقاش ساختمان مبتدی بیشتر می باشد. البته ارتباط مستقیم با نوع و کیفیت رنگ آمیزی فرد دارد. از این رو نمی توان به راحتی دستمزد تمامی نقاشان ساختمان را مشخص نمود چون ممکن است منطقه به منطقه میزان دستمزد نقاش ساختمان خوب نسبت به یکدیگر تفاوت داشته باشد. امروزه به راحتی می توان به واسطۀ رنگ امیزی، فضای دکوراسیون را تغییر داد و زیبایی خاصی در محیط سالن پذیرایی و دیگر قسمت های داخلی و خارجی ساختمان بوجود آورد.

امروزه برای خیلی از افراد رنگ آمیزی نمای داخلی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چون از نظر هزینه می تواند نسبت به خرید محصولات دیوارپوش و دیوارکوب ارزان تر باشد. البته نوع رنگی که در امور نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، می تواند تأثیر مستقیم بر قیمت رنگ آمیزی محیط داشته باشد. یک نقاش ساختمان ماهر با اشراف به تمام نکات مهم، پس از مشورت با مشتری، بهترین روش رنگ امیزی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا اجرا می کند.

جهت دریافت هر گونه خدمات نقاشی ساختمان می توانید از تخصص مجموعۀ رنگ کاران استفاده نمائید.

 ارتباط با گروه نقاشی ساختمانی 

آدرس: تهرانپارس خیابان امین خیابان امیر شرقی پلاک ۷۴

ایمیل: info@rangkaran.com

شماره تماس : 09124447263   بیرامی

شماره تماس: 09197361233 - 02177248655              

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()