چاپ نوار چسب یکی از روش های هوشمندانه جهت امور تبلیغات محسوب می شود. امروزه مجموعه های مختلف می توانند از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. در واقع به دلیل گسترش کاربرد نوار چسب، مجموعه های تولید کنندۀ این کالا، با ذهنی خلاق از این محصول به عنوان کالای تبلیغاتی نیز استفاده می کنند.

ارائه خدمات چاپ نوار چسب به صنایع مختلف کمک می کند که بتوانند با سفارش چاپ لوگو و عبارات تبلیغاتی مجموعۀ خود را در مکان های مختلف معرفی و تبلیغ نمایند.

شرکت باران پلاست با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ پیشرفته قادر به ارائه هر گونه خدمات چاپ نوار چسب با قیمت مناسب می باشند. بدین ترتیب مجموعه های مختلف می توانند از این فرصت به بهترین شکل، جهت امور تبلیغات استفاده نمایند.

اهمیت سفارش چاپ نوار چسب

از ابتدای مقاله به این موضوع مهم پرداخته ایم که سفارش چاپ نوار چسب می تواند گزینۀ مناسب و مقرون به صرفه ای برای امور تبلیغات محسوب شود. با توجه به پهن بودن نوار چسب هایی که کارخانجات و شرکت ها جهت بسته بندی کارتن ها نایلون ها استفاده می کنند، چاپ بر روی نوار چسب شیشه ای می تواند بسیار چشم گیر باشد. به همین دلیل اکثر مجموعه های تولید کنندۀ کالا، چاپ نوار چسب را به عنوان یکی از روش های ارزان تبلیغات به شمار می آورند. با توجه به کاربرد گستردۀ نوار چسب شیشه ای جهت بسته بندی اقلام، چاپ لوگو، آدرس و شماره تماس شرکت تولید کننده بر روی نوار چسب می تواند جهت امور تبلیغات کاربردی و مؤثر باشد. قیمت چاپ نوار چسب بر اساس طرح و رنگبندی چاپ مشخص می شود و نمی توان قیمت ثابتی را از پیش تعیین نمود. از این رو مجموعه های مختلف می توانند از این فرصت جهت امور تبلیغات مجموعۀ خود استفاده نمایند. برای اطلاع از لیست قیمت نوار خطر به سایت مراجعه کنید. 

شرکت باران پلاست دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و فروش نایلون و نوار شیشه ای و همچنین خدمات چاپ نوار چسب پهن و نوار خطر با قیمت مناسب می باشند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()