قیمت کلاه ایمنی بر اساس عوامل متعدد تعیین می کند. مشاغل مختلف متناسب با نوع خطرات احتمالی که ممکن است کارگران حین کار با آن روبرو شوند، اقدام به تهیۀ تجهیزات ایمنی چون کلاه ایمنی، دستکش کار، کفش ایمنی و غیره می نمایند. جهت تولید کلاه ایمنی همچون دیگر اقلام محافظ کار، بر اساس استانداردهای بین المللی اروپا، ایالات متحده و آسیا ساخته می شوند و بدین ترتیب بر  قیمت انواع کلاه ایمنی تأثیرگذار خواهد بود و در ادامۀ مقاله به معرفی انواع کلاه ایمنی خواهیم پرداخت.

فروشگاه رادین ایمن با تجهیزاتی که در اختیار دارند توانسته اند فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ پخش تجهیزات و لوازم ایمنی آغاز نموده و محصولات متنوع و با کیفیت را با برندهای معتبر ایرانی و خارجی تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

قیمت انواع کلاه ایمنی

قیمت انواع کلاه ایمنی به دلیل داشتن جنس و مدل متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند.تولید و فروش کلاه ایمنی صنعتی بر مبنای نوع مشاغل در سه دسته بندی تقسیم می شوند. دستۀ اول متعلق به کلاه های ایمنی است که از سر جهت ضربات وارده محافظت می کند. دستۀ دوم مرتبط به کلاه های ایمنی است که از سر در برابر ضربه، سوختگی و همچنین جریان برق الکتریسیته محافظت می کند. در انتها نیز دستۀ دوم کلاه های ایمنی هستند که کاربرد آنها بیشتر در مشاغل پالایشگاهی به کار برده می شوند و جنبۀ محافظتی آنها نسبت به دو دستۀ اول کمتر می باشد و به طبع قیمت کلاه ایمنی پلاستیکی ارزان تر خواهد بود.

بدین ترتیب قیمت کلاه ایمنی کربن متفاوت از قیمت کلاه ایمنی فایبرگلاس تعیین می گردد. متناسب با مشاغل مختلف توصیه می کنیم، در انتخاب کلاه ایمنی مناسب توجه بیشتری داشته باشید.

فروشگاه رادین ایمن دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی در سطح کشور می باشد و جهت رفاه حال مشتریان، امکان سفارش دهی اینترنتی کلاه ایمنی و دیگر اقلام را با قیمت مناسب فراهم نموده اند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()