نکات مهم و حائز اهمیت خرید تردمیل در هایپرجیم:

در خصوص خرید تردمیل می‌توان گفت که این دستگاه بسیار حساس و گران قیمت است. بنابراین شما باید اطلاعات خوبی در این خصوص داشته باشید تا بتوانید از خرید خود راضی باشید و دستگاه با کیفیتی خریداری کنید.

در هنگام  خرید انواع تردمیل ها، باید بدانید که امروزه در مدل ها و طرح های مختلف ساخته می شوند مثلاً برخی از تردمیل ها دارای دو نوع صفحه نمایش میباشند. در ادامه می خواهیم راجع به این نمایشگر ها صحبت کنیم.

برخی از تردمیل ها دارای نمایشگر ال سی دی و برخی دیگر دارای نمایشگر ال ای دی میباشند. در خصوص توضیح نمایشگر ال سی دی می توان گفت این صفحه دارای رنگ مشکی و یا طوسی می باشد که بسیار شبیه صفحه ماشین حساب است و عددهای آن به رنگ مشکی است. این مشکل می‌تواند مقدار سرعت مقدار مسافت میزان کالری تعداد ضربان قلب و غیره را در حال اجرا به شما نمایش دهد.

صفحه نمایش ال ای دی:

این نمایشگر از چراغ های ال ای دی بسیار کوچک که معمولاً رنگ آنها قرمز می باشد، مسائل مختلف را به ما نشان می‌دهد که در خرید تردمیل باید به آن توجه داشته باشید.

موضوع کلیدی خرید تردمیل:

موضوع بعدی کلید ایمنی این دستگاه می باشد که با نشان کلید بر روی نمایشگر ظاهر می شود.

در واقع باید تمامی دستگاه ها از این مزیت برخوردار باشند در زمانی که شما از تردمیل استفاده میکنید اگر این کلید از روی نمایشگر برداشته شود سریع موتور تردمیل خاموش میشود. در واقع این نکته به ایمن بودن این دستگاه کمک می کند البته مدل نمایش دادن این کلید در ترمینال های مختلف فرق دارد. مثلاً در برخی از تردمیل ها به شکل کشویی در برخی دیگر به شکل شاخکی و آهن ربایی نیز ز روی مانیتور دیده می شود.

در خصوص  خرید تردمیل باشگاهی شما می توانید، خرید تردمیل مورد نظر خود را در فروشگاه بزرگ هایپر جیم انجام دهید. تمامی محصولات فروشگاه های هایپرجیم از اجناس درجه یک و اصلی می باشند و این مرکز این دستگاهها را با با ضمانتنامه معتبر در اختیار شما قرار می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()