پخش لوازم جانبی موبایل در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد. در واقع متناسب با تنوع برندهای گوشی هوشمند و تبلت، شاهد عرضۀ انواع لوازم جانبی اختصاصی بر اساس مدل موبایل می باشیم. چرا که کمپانی های سازندۀ موبایل همواره در تلاش هستند محصولات خود را به صورت خاص طراحی نموده و متمایز از دیگر رقبای تجاری آنها باشد. به طبع آن مجموعه های مختلف در تلاش برای ساخت لوازم جانبی اختصاصی بر مبنای برند و مدل گوشی می باشند. مرکز پخش لوازم جانبی موبایل تلاش می کنند، بر اساس رایج ترین مدل های گوشی، اقدام به تهیه و فروش تجهیزات و لوازم جانبی موبایل نمایند.

فروشگاه 414 به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر فعالیت خود را آغاز نموده است و بدون هیچ قید و شرطی در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و لوازم جانبی موبایل و تبلت به فعالیت خود ادامه می دهند.

پخش انواع لوازم جانبی موبایل

سال های اخیر شاهد پخش انواع لوازم جانبی موبایل از جمله انواع گلس، شارژر گوشی، کابل گوشی، کابل انتقال صدا، باتری گوشی، پاور بانک، هولدر، هدفون، هندزفری، اسپیکر، گارد گوشی و غیره می باشیم. بدین ترتیب دارندگان موبایل سامسونگ، اپل، هواوی، شیامی، اچ تی سی و ... می توانند متناسب با مدل گوشی از طریق مراجعه به مراکز پخش لوازم جانبی موبایل، هر کدام از وسایل مذکور را با قیمت مناسب و برندهای معتبر چون نمایندگی بیسوس  و غیره خریداری کنند.

امروزه افرادی که مجهز به گوشی هوشمند هستند، می توانند جهت نگهداری بهتر از موبایل و یا تهیۀ هندزفری بی سیم، کابل AUX و غیره به فروشگاه های پخش لوازم جانبی موبایل مراجعه نمایند. در این صورت به سهولت می توانند تجهیزات مورد نیاز خود را در مدل های متنوع و با کیفیت تهیه نمایند.  

اگر علاقه مند به خرید اینترنتی تجهیزات و لوازم جانبی موبایل خود دارید، می توانید با آسودگی خاطر از طریق فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 اقدام نمائید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936             

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()