خرید عمده لوازم جانبی موبایل به واسطۀ برخی از فروشگاه های بزرگ امکان پذیر می باشد. در دهۀ اخیر شاهد تنوع گوشی های همراه با برندهای معتبر در سطح کشور می باشیم. هر کدام از کمپانی های سازندۀ تلفن همراه هوشمند توانسته اند به منظور ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، اقدام به عرضۀ لوازم جانبی نموده اند. بدین وسیله استفاده از موبایل و یا نگهداری از آن برای افراد راحت تر از گذشته صورت گیرد. در همین راستا فروشگاه های متعددی با خرید عمده لوازم جانبی موبایل اقدام به توزیع تجهیزات موبایل متناسب با برندهای رایج در سطح کشور نمودند.

فروشگاه 414 به عنوان یکی از فروشگاه های مطرح در حوزۀ تهیه و توزیع عمدۀ انواع لوازم جانبی موبایل در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته است لیستی از محصولات با کیفیت را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. با ارائه پیشنهادات ویژه امکان خرید عمده لوازم جانبی موبایل را برای خریداران فراهم سازند.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران

چند سال اخیر شرایط مناسبی برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل در تهران برای فروشندگان کوچک و بزرگ در کنار برخی از مصرف کنندگان چون مجموعه های تبلیغاتی، کمپانی ها و غیره وجود دارد. گلس، هندزفری، هدفون، انواع کابل گوشی، کابل مبدل، گارد، پاوربانک، هولدر، اسپیکر، قاب و ... برخی از انواع لوازم جانبی هستند که بر اساس مدل و برندهای مختلف گوشی همراه، می توان برای موبایل خود تهیه نمود. مراکز پخش تجهیزات گوشی هوشمند به منظور رفاه حال برخی از مشتریان امکان خرید عمده لوازم جانبی موبایل ارزان را برندهای اصل و های کپی فراهم نموده اند. بدین ترتیب مجموعه های کوچک و بزرگ با اطمینان خاطر و آسودگی خیال می توانند نسبت به خرید تجهیزات و وسایل جانبی موبایل های موجود در بازار به مراکز معتبر مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید عمده لوازم جانبی موبایل و لیست قیمت محصولات با کارشناسان فروش عمده لوازم جانبی موبایل در فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()