قطعات بیل مکانیکی کوماتسو شامل انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ می شوند که هر کدام از آنها جهت اجرای فعالیت خاص در ساخت بیل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی است که در اجرای اکثر پروژه های عمرانی به کار برده می شوند. این نوع ماشین به دلیل داشتن بازوی مفصلی بلند و سر بیل متوسط قادر به حفاری عمیق زمین می باشد. بدین ترتیب کاربرد بیل را می توان در اجرای پروژه های حفر کانال لوله کشی و غیره مشاهده نمود. فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو با هدف تأمین قطعات معیوب صورت می گیرد.

جهت تهیۀ انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هیتاچی و ... می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید.

عرضۀ انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

با توجه به تعدد ماشین آلات سنگین در حوزۀ امور پروژه های عمرانی، هر لحظه امکان آسیب دیدگی برای قطعات بیل مکانیکی کوماتسو وجود دارد. از این رو ممکن است نیاز به تأمین برخی از لوازم یدکی بیل داشته باشید که آنها را جایگزین قطعات آسیب دیده نمائید.

سلکتور، انواع پمپ هیدرولیکی، باکت، دکل، چکش یا پیکور، سوپاپ دود و هوا، یاطاقان ثابت و متحرک، شاتون موتور، رینگ دور پیستون، میل سوپاپ، توربو شارژر کولر، پمپ گازوئیل، استارت، میل لنگ، پمپ باد، سوزن انژکتور، سرسیلندر، اتوماتیک استارت، آرمیچر استارت، منبع اگزوز، قطعات پمپ هیدرولیکی چون انگشتی، روتور و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو محسوب می شوند. البته لازم به ذکر است که کاربرد این نوع لوازم یدکی در ساخت دیگر ماشین آلات سنگین این برند و برندهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته می شوند ولی ممکن است تفاوت هایی از نظر مشخصات فنی و مدل قطعات وجود داشته باشد. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو نسبت به این موضوع مهم توجه داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا و قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید با کارشناسان فروش هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید. پس از استعلام موجود بودن قطعات، با اطمینان خاطر می توانید لوازم یدکی اصل تهیه نمائید. 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 253
نمایش همه
علاقه مندی ها ()