لوازم یدکی بیل مکانیکی از قطعات مختلف تشکیل شده است که هر کدام از آنها در دسته بندی های متفاوت قرار گرفته می شوند. بیل مکانیکی تنها یکی از جمله ماشین آلات سنگین راهسازی است که در اجرای تمامی پروژه های عمرانی چون ساخت و ساز، حفر کانال، گودبرداری، استخراج معادن و غیره به کار برده می شوند. سال های متوالی است که برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای فعالیت خود را در زمینۀ ساخت ماشین آلات سنگین آغاز نموده اند و توانسته اند موفق به ساخت انواع بیل مکانیکی، لودر، گریدر، جرثقیل و غیره در ابعاد کوچک و بزرگ گردند. از این رو فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی یک نیاز برای مالکین این نوع خودرو می باشد. شرکت پارت یدک راهسازی نیز توانسته سهم بزرگی در میان رقبای تجاری خود در حوزۀ واردات و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی با برندهای معتبر خارجی و داخلی چون هپکو، کاترپیلار، هیوندا، زوم لاین و ... داشته باشند.

اهمیت تأمین لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل

همانطور که می دانید جهت تعویض قطعات ماشین آلات سنگین نیاز به تأمین قطعات اصل و اورجینال است چون استفاده از قطعات تقلبی فشار بی مورد به لوازم یدکی ماشین وارد می کند. به همین علت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال برای دارندگان این نوع ماشین یک دغدغۀ بزرگ به شمار می رود. قطعات پمپ هیدرولیک بیل، قطعات باکت یا جام، لوازم یدکی تیرک اصلی بیل، قطعات شاسی، لوازم یدکی موتور دیزلی و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی محسوب می شوند که متشکل از انواع قطعات ریز و درشت می باشند.

کاربرد بیل جهت اجرای پروژه های حفاری، گودبرداری و جابجایی برخی از اجسام سنگین می باشد که بستگی به نوع عملیات در صنایع مختلف دارد.

در صورت نیاز به خرید قطعات بیل مکانیکی با برندهای مطرح و کیفیت اورجینال می توانید به واسطۀ شرکت پارت یدک راهسازی استعلام نموده و سپس با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 260
نمایش همه
علاقه مندی ها ()