لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو متشکل از قطعات مختلف می باشد که هر کدام از آنها در دسته بندی های مختلف داخل بیل تعبیه می شوند. شرکت های معتبر جهانی که در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نمودند توانستند به اقتضای نیاز بازار، انواع بیل مکانیکی، لودر، گریدر، جرثقیل و ... را تولید نموده و در اختیار کمپانی های مختلف قرار دهند. در ادامۀ این مطب به معرفی برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو خواهیم پرداخت تا بیشتر با این نوع ماشین آشنا شوید.

اگر مالک ماشین آلات سنگین همچون بیل مکانیکی های کوماتسو هستید، می توانید به واسطۀ شرکت پارت یدک راهسازی خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را با قیمت مناسب انجام دهید.

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال

قطعات پمپ هیدرولیک، قطعات موتور دیزلی، سلکتور یا شیر، هیدرو موتور، یاطاقان ثابت و متحرک، شاتون موتور، سوپا دود و هوا، رینگ دور پیستون موتور، میل سوپاپ، گاردان بیل مکانیکی، صندلی کابین بیل مکانیکی، صفحه آهنی بیل مکانیکی، چهار شاخه گاردان، مخزن آب رادیاتور و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند. هر کدام از این موارد در جایگاه خود عملکرد ویژه ای دارند و این موضوع مهم موجب می شود تا عملکرد بهتری داشته باشد.

بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی است که جهت کارهای سنگین در اجرای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از این رو ممکن است حین انجام کار دچار آسیب دیدگی فنی قرار گرفته شوند و نیاز به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل باشد که بتوان آنها را جایگزین قطعات معیوب و آسیب دیده نمود. پیش از خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو توصیه می کنیم نسبت به اعتبار مجموعۀ مورد نظر اطمینان حاصل فرمائید.

شرکت پارت یدک راهسازی سال های متوالی است که در عرصۀ واردات و پخش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای معتبر خارجی و داخلی فعالیت می کند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()