شرایط ثبت نام در دوره های فروش اقساطی ایران خودرو

شما زمانی که می خواهید در هر یک از دوره های خدمات فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام کنید باید با شرایط ثبت نام خرید خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو آشنایی داشته باشید. کارشناسان فروش آرشا خودرو ثبت نام خرید خودرو مورد نظرتان را به صورت اینترنتی دنبال می ‌کنند و هر یک از نکاتی که نیاز باشد را به شما اعلام می نمایند. بنابراین با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو می توانید با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو بر اساس قوانینی که کمپانی ایران خودرو دارد اقدام به خریداری خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو نمایید. توجه داشته باشید که تمامی نکات مربوط به خرید خودروهای تولید شده کمپانی ایران خودرو را باید پیش از خرید قسطی بررسی کنید و سپس یکی از خودروهای قسطی اعلام شده در دوره فروش را خریداری نمایید.

از آنجایی که امروزه بسیاری از افراد برای خریداری انواع خودروهای مدنظرشان مایل هستند به صورت اینترنتی اقدام کنند آرشا خودرو دوره های فروش اقساطی ایران خودرو را به مشتریان از طریق اینترنت اعلام می‌ کند. بنابراین شما با مراجعه کردن به سایت اینترنتی آرشا خودرو می‌ توانید در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام کنید و به صورت اینترنتی روند ثبت ‌نام خود را دنبال نمایید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

در صورتی که شما برای پرداخت اقساط خود می‌ خواهید اقدام نمایید می توانید هر یک از اقساط فروش اقساطی ایران خودرو را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید. دقت داشته باشید که انواع خودرو های قسطی تعداد اقساط مشخص شده ای دارند و سایی خودرو این تعداد اقساط را برای شما بیان می کند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()