انتخاب لوازم ورزشی که نسبت به سایر لوازم ورزشی از قیمت بیشتری برخوردار هستند و ابعاد بزرگ‌تری نیز دارند، با سختی‌هایی همراه است. این سختی‌ها تنها در عدم دانستن اطلاعات لازم و کافی در ارتباط با این لوازم ورزشی است. درصورتی‌که اطلاعات لازم برای خرید دوچرخه ثابت داشته باشید، دیگر عمل سختی پیش روی شما نیست و با اطمینان خاطر می‌توانید به خرید خود بپردازید.

 ازجمله لوازم محبوب ورزشی که در مدل‌های مختلف و با داشتن دو نوع باشگاهی و خانگی، نزد ورزشکاران و ورزش دوستان بسیار محبوب است، دوچرخه ثابت است. فروشگاه لوازم ورزشی هایپرجیم انواع دوچرخه ثابت با عملکردهای متفاوت و ساخته کشورهای مختلف، بهترین تجربه خرید را برای شما به ارمغان می‌آورد.

نکته‌ای که در خرید دوچرخه ثابت باشگاهی بسیار مهم است، اطلاع از مزایا دوچرخه ثابت و معایب آن و دانستن نوع عملکرد دوچرخه ثابت است که در خرید آن به شما کمک می‌کند.

ساختار و عملکرد دوچرخه ثابت

اجزای اصلی دوچرخه ثابت وسیله عبارت است از زین، پدال و در برخی از مدل‌ها انواع نمایشگر که بر روی دوچرخه ثابت نصب شده است. تفاوت دوچرخه ثابت و دیگر دوچرخه‌های معمولی از نام آن پیداست. این دوچرخه ثابت بوده و قابل حرکت نمی‌باشد و مناسب برای استفاده در باشگاه‌های ورزشی و منازل شخصی است.

تفاوتی که دوچرخه‌های ثابت باشگاهی دارند، ابعاد آن‌ها و برخی از آن‌ ها نیز دارای نمایشگرهایی برای نمایش وضعیت بدن فرد ورزشکار است. دوچرخه‌های ثابت خانگی دارای ابعاد کوچک‌تری می‌باشند.مزایای استفاده از دوچرخه ثابت زمانی محقق می‌شود شما دارای زمان و امکانات کافی برای استفاده از آن نداشته باشید و انجام تمرینات ورزشی در منزل شخصی یا در باشگاه‌های ورزشی را برای خود مناسب‎تر بدانید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()