ورزش کردن رمز سلامتی و پایداری بدن انسان است. در تمامی دوران و ادوار گذشته، تمامی پزشکان ورزش را مهم­ترین رکن سلامتی بدن انسان می­دانند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، وسایل بسیاری برای ورزش کردن وجود دارد که می­توانید با استفاده از آن‌ها در خانه یا باشگاه به آسانی و با ایمنی بالا ورزش کنید. یکی از این وسایل ورزشی بسیار محبوب که بسیاری علاقه­مند به استفاده از آن در باشگاه یا منزل شخصی خود هستند، دوچرخه ثابت است. فروشگاه هایپرجیم که از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم ورزشی به شمار می‌آید، انواع بسیاری از دوچرخه‌های ثابت را برای فروش دوچرخه ثابت به عرضه گذاشته است. کافی است با بررسی آنکه دوچرخه ثابت با چه عملکردی نیاز دارید یا نوع صندلی آن چه مدلی باشد، می‌توانید خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

عملکرد دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت بر اساس نوع عملکردی که دستگاه آن دارد تقسیم‌بندی می‌شود. انواع عملکرد دوچرخه ثابت عبارت است از:

  • الکترو مگنت
  • مگنتی
  • دیسکی

مهم‌ترین نکات در خرید دوچرخه ثابت

در خرید دوچرخه ثابت باشگاهی بایستی به نکات مهمی توجه کرد. ساختار دستگاه دوچرخه ثابت به‌گونه‌ای است که از یک پشتی، رکاب‌ها و بدنه اصلی دوچرخه ثابت تشکیل شده است. به‌طور مثال اگر از مشکل کمردرد رنج می‌برید، بایستی به پشتی داشتن یا نداشتن دوچرخه ثابت توجه کنید. اگر تعداد ضربان قلب و سایر پارامترهای بدن برای شما مهم است، بایستی دوچرخه ثابت‌های برقی انتخاب کنید که نمایشگر داشته باشد. با توجه و رعایت چنین نکاتی بهترین تجربه خرید دوچرخه ثابت را خواهید داشت.

چرا به دوچرخه ثابت نیاز داریم؟

هنگامی که برنامه ورزشی برای خود مشخص می‌کنید و شروع به ورزش کردن حرفه‌ای چه در خانه و چه در باشگاه می‌کنید، ورزش‌های هوازی و مواردی که مستقیما با دَم و بازدَم شما مرتبط است را باید بسیار مهم بشمارید. این ورزش‌ها سبب می‌شود که اکسیژن بسیار بیشتری از طریق ریه‌ها جذب بدن شود. یکی از ورزش‌های محبوب هوازی که در باشگاه‌های ورزشی و در خانه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از دوچرخه ثابت است که پدال زدن کمک بسیاری به افزایش قدرت در پاها و پمپاژ بسیار خون در بدن می‌شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()