شرکت دریا پلاستیک از جمله تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ پلاستیک های صنعتی است که قادر به ارائه خدمات در سرتاسر کشور می باشند. این مجموعه با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک، دو و سه اقدام به تولید انواع پلاستیک حبابدار، عریض، شیرینگ و فیلم استرچ می نمایند. بدین وسیله بتوانند متناسب با مصارفی که صنایع مختلف دارند، با قیمت مناسب خرید نایلون حبابدار مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

نایلون حباب دار از دیگر انواع نایلون موجود در بازار محسوب می شود که جهت امور حمل و نقل و بسته بندی وسایل در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته به دلیل ویژگی قابل توجهی که این نوع پلاستیک دارد، جهت امور بسته بندی وسایل و اسباب و اثاثیه منزل به کار برده می شود. نایلون حباب دار رولی و نایلون حبابدار کیسه ای دو مدل اصلی طراحی و تولید این نوع پلاستیک محسوب می شوند.

فاکتورهای مهم انتخاب و خرید نایلون حباب دار

موارد مهم که در انتخاب و خرید نایلون حباب دار وجود دارد، سایز، مدل، ضخامت و سطح کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن می باشد. به طور کلی شرکت های تولید کنندۀ نایلون، پلاستیک حباب دار را به صورت تک لایه ای و چند لایه ای بر اساس سایزهای استاندارد تولید و روانۀ بازار می نمایند. از این رو صنایع مختلف بر حسب نوع کالا و حساسیت شکنندگی که از آن برخوردارند، اقدام به تهیۀ نایلون حبابدار با ابعاد استاندارد و یا نایلون حباب دار سفارشی می باشند.

قیمت خرید نایلون شیرینگ و نایلون حباب دار بر اساس فاکتورهای متعددی از قبیل سایز، میزان ضخامت، مدل و سطح کیفیت مواد تشکیل دهندۀ آن دارد. به طور کلی، صرف هزینه برای خرید پلاستیک حباب دار، برای برخی از صنایع صرفۀ اقتصادی خواهد داشت چون مانع از شکستن محصولات و دستگاه ها حین جابجایی آنها می شود.

جهت تهیۀ انواع پلاستیک حباب دار با قیمت ارزان می توانید به صورت اینترنتی به واسطۀ شرکت دریا پلاستیک، با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمائید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()