اسپرتک

برند اسپرتک در زمینۀ ساخت تردمیل، به ویژه تردمیل های خانگی فعالیت دارد. این برند تایوانی غالب تردمیل های خود را با برخی تجهیزات جانبی به بازار عرضه می کند؛ از جمله:

  • پایه درازنشست؛
  • ماساژور؛
  • مسگری؛
  • دسته شنا.

اغلب تردمیل های خانگی برند اسپرتک قابلیت تاشوندگی دارند. همچنین تنظیم شیب در اکثر این تردمیل ها به صورت دستی است. فروش انواع تردمیل را از سایت انجام دهید.

تردمیل های اسپرتک دارای قدرت موتور بالا هستند و اکثر تردمیل های خانگی این برند قدرتی بالاتر از 2.5 اسب بخار دارند.

تردمیل های اسپرتک علاوه بر برنامه های تمرینی پیش فرض، قابلیت تنظیم دستی برنامه ورزشی نیز دارند.

شماری از دستگاه های اسپرتک قابلیت اتصال تلفن همراه و پخش موسیقی نیز دارند. به این ترتیب می توانید در کنار ورزش خود از موسیقی لذت ببرید.

پرومستر

فروش تردمیل در فروشگاه تردمیل آنلاین تنها به برند اسپرتک تعلق ندارد، بلکه این فروشگاه نمایندگی رسمی فروش برند پرومستر نیز است.

تردمیل های پرومستر نیز ساخت تایوان بوده و از برترین ها در سطح جهانی به شمار می روند. تمامی تردمیل های این برند قابلیت تحمل وزن بالا و قدرت موتوری بیش از 2.7 اسب بخار هستند.

به این ترتیب تردمیلی خانگی، اما قدرتمند با دوام بالا خواهید داشت.

پرومستر امکان افزایش سرعت تا 16 کیلومتر بر ساعت را بر تردمیل های خود قرار داده است. مهم تر از آن برخی از دستگاه های این برند چندکاره بوده و تجهیزاتی همچون مسگری، پایه درازنشست و ماساژور برقی روی آن ها نصب شده است.

تردمیل های پرومستر اغلب وزنی کمتر از 100 کیلوگرم دارند، بنابراین جابجایی آن ها بسیار آسان خواهد بود. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید.

توربوفیتنس

فروشگاه تردمیل آنلاین همچنین دارای نمایندگی فروش تردمیل های برند توربوفیتنس است. این برند تایوانی تنوع مدل کمتری نسبت به پرومستر و اسپرتک دارد، اما تردمیل های آن قابلیت های بیشتری داشته و برای ورزشکاران حرفه ای از بهترین گزینه ها هستند.

این برند تردمیل های خانگی و باشگاهی قدرتمندی می سازد و تقریبا تمامی دستگاه های آن به مانیتور مجهز شده اند. به این ترتیب شما امکان تماشای مسابقات ورزشی، فیلم یا برنامه تمرینی خود را خواهید داشت.

همچنین امکان اتصال تلفن همراه هوشمند و USB به این تردمیل ها وجود دارد. حتی برخی از این تردمیل ها به شارژر موبایل و آی پد مجهز شده اند.

اکثر تردمیل های توربوفیتنس دارای تنظیم شیب برقی بوده و قدرتی بالغ بر 2.5 اسب بخار دارند.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()