تردمیل باشگاهی از تجهیزات پرطرفدار در باشگاه‌ ها هستند که بسیاری از افراد به منظور استفاده از این دستگاه به باشگاه می آیند. اگر قصد تاسیس باشگاه را دارید، متن پیش رو را از دست ندهید. با ما همراه باشید و اطلاعات کاملی در مورد این دسته از تردمیل ها به دست آورید. خرید تردمیل باشگاهی را از سایت تردمیل انلاین انجام دهید.

قدرت موتور در تردمیل باشگاهی

قدرت تردمیل‌های باشگاهی از ۱ الی ۷ اسب بخار متغیر است. قدرت موتور برای حرکت به تسمه منتقل شده و تردمیل حرکت می کند. قدرت تردمیل با HP نشان داده می شود.

قابلیت تحمل وزن بالا

یکی از تفاوت های تردمیل باشگاهی با تردمیل های خانگی قدرت موتور متفاوت آنهاست. تردمیل های باشگاهی قابلیت تحمل وزن بالا را دارند. شاسی تردمیل های باشگاهی محکم و بادوام است و اغلب آنها دارای تسمه بزرگ و وسیعی دارند. با توجه به این ویژگی دستگاه تردمیل مورد مخصوص باشگاه قادر به تحمل وزن حدود ۲۰۰ کیلوگرم نیز هستند. کاربران با وزن های سنگین روی تردمیل های باشگاهی راه می روند یا می دوند بدون اینکه به دستگاه آسیبی وارد شود. البته قدرت تحمل وزن در تردمیل های باشگاهی با یکدیگر متفاوت است.

تردمیل‌های باشگاهی با گیره ایمنی

یکی دیگر از امکانات تردمیل‌های خانگی گیره ایمنی در آنهاست. با وجود گیره ایمنی در صورتی که شما حین راه رفتن به هر دلیلی تعادل خود را از دست دادید جدا شدن گیره ایمنی از دستگاه باعث توقف دستگاه می شود. به این ترتیب کاربر دچار آسیب دیدگی بیشتر نمی شود. خرید تردمیل خانگی را از تردمیل انلاین انجام دهید.

تردمیل باشگاهی با برنامه های ورزشی

در حافظه بسیاری از تردمیل های باشگاهی برنامه های تمرینی پیش فرض، ۳ برنامه دستی و برنامه Body Flat تعبیه شده است. با استفاده از این برنامه می توان در اجرای تمرینات تنوع ایجاد کرده و به صورت اصولی ورزش کرد.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 399
نمایش همه
علاقه مندی ها ()