آن قدر در مورد مزایای ورزش کردن همیشه و همه جا گفته می شود که دیگر کمتر کسی است که نداند ورزش یکی از ارکان اصلی سالم ماندن است. یک باشگاه زمانی ایده آل است که بهترین وسایل را داشته باشد به ویژه در آن بهترین تردمیل قرار داشته باشد.

چیزی که در مورد خرید تردمیل باشگاهی شما را هم مانند من متعجب خواهد کرد، این است که دویدن روی تردمیل می تواند در مواردی بهتر از دویدن در فضای باز باشد.

تردمیل مطلوب در باشگاه از تجهیزات ورزشی است که به شما در کاهش وزن مناسب و گرم کردن بدن قبل از شروع تمرین و همچنین سلامت و تناسب اندام شما کمک کند.

تردمیل های باشگاهی ویژگی هایی که دارند باعث شده امکانات فزاینده ای نسبت به انواع تردمیل در اختیار افراد قرار دهند. این نوع تردمیل ها را می توانید در باشگاه ها مشاهده کنید، این نوع دستگاه ها از توان بالایی برخوردار بوده و از آن ها در کل طول روز میتوان استفاده کرد. از لحاظ قیمت این نوع تردمیل ها قیمت بیشتری نسبت به تردمیل های خانگی دارند.

اگر به دنبال خرید تردمیل باشگاهی به روز هستید، ابتدا ویژگی های آن را بررسی کنید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید در زمان و هزینه خود در طول مسیر صرفه جویی کنید.

تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم یکی از بهترین دستگاه هایی است که شما میتوانید برای سلامتی و تناسب اندام از آن استفاده کنید در این مقاله با ما همراه شوید تا با آن اَشنا شوید.

معرفی تردمیل باشگاهی

تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم وسیله ای ورزشی است که باشگاه های ورزشی درکنار سایر وسایل ورزشی در باشگاه ها و مراکز ورزشی از آن استفاده می شود.

تردمیل های باشگاهی برای استفاده در باشگاه ها طراحی شده اند و هم از لحاظ ابعاد و هم از نظر قدرت موتور قوی تری از مدل خانگی هستند.

موتور این وسیله قدرتمند تر از انواع دیگر تردمیل های باشگاهی است و دارای حداکثر 8 اسب بخار است و در ساخت آن  از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا بهره برده است که به شما کمک می کند عضلاتتان قدرت قابل توجه ای پیدا کند. فروش تردمیل در سایت هایپرجیم با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

صفحه نمایش تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم موارد مختلفی از جمله: زمان فعالیت، شدت فعالیت، میزان کالری مصرفی، شیب دستگاه، سرعت دستگاه، نوع برنامه در حال اجرا را در اختیار شما قرار می دهد. مدل های پیشرفته تر این دستگاه، قابلیت نمایش ضربان قلب فرد در حال فعالیت را نیز دارد.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()