کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جذاب ترین انواع محصولات دیوارپوش می باشد و افراد زیادی علاقه مند به نصب این نوع محصول در نمای دکوراسیون بخش های مختلف منزل و یا محیط اداری هستند. هدف اصلی که افراد در صدد برای نصب دیوارپوش در محیط دکوراسیون هستند، ایجاد تغییر و خارج نمودن فضا از حالت یکنواختی می باشد. البته  خرید کاغذ دیواری سه بعدی بیش از کاغذ دیواری معمولی نظر افراد را به خود جذب نموده است چون یک سری ویژگی های فوق العاده نسبت به دیگر انواع دیوارپوش ها دارد.

در حال حاضر در داخل کشور، برخی از مجموعه ها همچون فروشگاه رونیا در حوزۀ تولید و فروش انواع کاغذ دیواری از جمله کاغذهای دیواری سه بعدی نیز فعالیت می کنند. بدین ترتیب توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان برای مشتریان فراهم سازند.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی مجلل در پذیرایی

همانطور که می دانید، افراد هنگامی که وارد آپارتمانی می شوند، به قسمت سالن پذیرایی وارد شده و در همان ابتدا، نمای دکوراسیون اتاق نشیمن برای فرد اهیمت خواهد داشت و بیشتر زمان خود را در همین سالن می گذرانند. از این رو خرید کاغذ دیواری سه بعدی مجلل و با کیفیت می تواند زیبایی خاص به دکوراسیون ببخشد و چشم میهمانان را به خود جذب می کند.

بدین ترتیب برای افراد حائز اهمیت است که چه نوع دیوارپوشی جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل انتخاب می کنند. انتخاب کاغذ دیواری لوکس برای محیطی که افراد زمان بیشتری در آنجا سپری می کنند، گزینۀ مناسبی خواهد بود.

قابل شستشو بودن، طرح زیبا و چشم نواز، با دوام بودن، ثبات رنگ چاپ تصاویر در برابر تابش مستقیم نور خورشید و ... برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های متنوع باید مد نظر قرار دهید.

اگر علاقه مند به خرید دیوار پوش مانند کاغذ دیواری سه بعدی هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی رونیا داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 356
نمایش همه
علاقه مندی ها ()