اسکی فضایی یکی از ابزارهای ورزشی ساده، جذاب و مفید است که در باشگاه ‌ها و پارک‌ها قابل مشاهده هستند. البته شما می ‌توانید آن را تهیه کرده و در خانه استفاده کنید.  

این دستگاه در ابتدا برای شبیه‌ سازی دویدن پس از بهبود آسیب‌هایی که به پاشنه پا وارد شده، اختراع شد. با گذر زمان کاربرد آن تغییر کرد و ابزار و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شد. در ادامه با پیشرفت این دستگاه، جای خود را در برنامه ورزشی ورزشکاران پیدا کرد. فروش اسکی فضایی از طریق سایت انجام می گیرد. 

البته این دستگاه مدل‌های مختلفی داشته که با توجه به قابلیت‌های خود، روی بخش خاصی تاثیر می‌گذارد. در ادامه به بررسی مدل‌های مختلف آن می‌پردازیم.

اسکی فضایی استاندارد

 ویژگی اصلی این مدل آن است که برای قسمت تحتانی بدن طراحی شده است. فرمان‌ها یا دسته‌ها ثابت بوده و بیشترین بار تمرین روی قسمت پایینی بدنتان می‌باشد. در تمرین با اسکی فضایی استاندارد باسن، زانو و عضلات ساق پای شما تقویت می‌شود.

این دستگاه در عین حال که نسبت به مدل‌های دیگر قیمت پایینی دارد، می‎تواند قابلیت‌های جالبی نیز داشته باشد. نگهدارنده لیوان، پخش موزیک، اندازه‌گیری الکترونیکی سرعت و ضربان قلب و دسترسی به صفحه لمسی از جمله این امکانات است.

قیمت پایین آن به این معنی نیست که از کیفیت بالایی برخوردار نیست، بلکه با محدودیت در تمرین روی نواحی دیگر بدن، از قیمت آن کاسته‌اند. اگر علاقه‌ای به تمرین کل بدن ندارید و تنهای می‌خواهید روی پایین تنه خود کار کنید، این مدل مناسب شماست.

جمع بندی

اسکی فضایی مدل‎‌های مختلفی داشته که می‌تواند با توجه به نیاز افراد در خانه یا باشگاه مورد استفاده قرار بگیرد. حال که با انواع مختلف آن آشنا شدید، شاید تصمیم داشته باشید که یکی از آن را برای خانه خود تهیه کنید. برای کسب اطلاع درباره فروش اسکی فضایی خانگی به سایت مراجعه کنید و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

هایپرجیم با تنوع فراوانی که در مدل‌ها و قیمت‌های اسکی فضایی دارد، می‌تواند خرید مناسبی را برایتان رقم بزند. همچنین تمام دستگاه‌های موحود در این فروشگاه از نظر کیفیت و کارایی تضمین شده‌اند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()