خرید لودسل جهت ساخت کلیۀ دستگاه های توزین ضرورت دارد چون با استفاده از سیستم الکترونیکی که لودسل دارد، به راحتی می توان جهت اندازه گیری وزن و نیرو از آنها استفاده نمود. موارد کاربرد گستردۀ لودسل را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود که جهت اندازه گیری وسایل نیازمند به مکانیزم الکترونیکی دارند که مجهز به حسگر باشد. برای مثال خرید لودسل با کیفیت در نوع خمشی جهت ساخت دستگاه های باکسول کفه ای و دیگر سیستم های توزین و لاشه کش مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه توزین صدر یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش دستگاه های توزین همچون ترازو، باسکول، انواع باسکول و نمایشگرهای الکترونیکی فعالیت می کند. کارخانجات می توانند به واسطۀ این مجموعۀ معتبر، خرید لودسل ارزان را در مدل های مختلف انجام دهند.

مزایای خرید لودسل

هدف از خرید لودسل ، افزوده قابلیت اندازه گیری به دستگاه های الکترونیکی می باشد که قابلیت تفکیک پذیری قدرت را نسبت به ظرفیت کل کالا داشته باشد. موارد مهمی همچون نوع آلیاژ هسته و ساختار بر روی میزان دقت و کیفیت اندازه گیری لودسل تأثیرگذار می باشد. لودسل به عنوان یک مبدل عمل می کند چون نیروی وارده را به سیگنال های الکتریکی استاندارد تبدیل می کند و متناسب با دستگاه های مختلف، می توان از لودسل های مختلف استفاده نمود تا قدرت لازم جهت اندازه گیری وسایل را داشته باشد.

به عنوان مثال خرید لودسل خمشی دو طرفه بیشتر جهت توزین مخازن، سیلوها و باسکول مورد استفاده قرار گرفته می شوند. چون عملکرد متفاوتی نسبت به لودسل های کششی و فشاری دارد که البته ارتباط مستقیم با میزان نیرو و وزن مورد نیاز برای اندازه گیری اجسام مختلف دارد.

جهت خرید اینترنتی لودسل مانند خرید لودسل فشاری می توانید به فروشگاه اینترنتی توزین صدر مراجعه نمائید. توسط این مجموعه امکان سفارش انواع لودسل با قیمت ارزان برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()