قیمت لودسل بر مبنای عوامل متعددی مشخص می گردد و ما قصد داریم در این مقاله به صورت مختصر به برخی از فاکتورهای مهم و اساسی در رابطه با این موضع بپردازیم. لودسل به عنوان یکی از سنسورهای الکترونیکی است در راستای اندازه گیری وزن و نیروی وارده به دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هنگام تعیبه حسگرهای توزین در داخل دستگاه ها، قیمت لودسل حائز اهمیت نیست بلکه متناسب با ظرفیت اندازه گیری وزن و نیروی وارده به سیستم، انتخاب لودسل صورت می گیرد. قیمت لودسل که در ساخت دستگاه های توزین دیجیتالی مورد استفاده قرار گرفته می شوند، ممکن است متفاوت از دستگاه های توزین دیگر مشخص گردد. جهت اطلاع از لیست قیمت لودسل به سایت توزین صدر ماجعه فرمایید.

جهت مشاهدۀ انواع لودسل می توانید به سایت فروشگاه توزین صدر مراجعه نمائید. این مجموعه یکی دیگر از مراکز عرضۀ لودسل در مدل و برندهای مختلف می باشد. جهت انتخاب و خرید لودسل استاندارد می توانید از تجربیات کارشناسان فروش توزین صدر بهره مند گردید.

قیمت لودسل های مختلف

قیمت لودسل های مختلف، متفاوت تعیین می گردد چون ممکن است در ظرفیت های متفاوت ساخته شده باشند و نحوۀ ساخت آنها با یکدیگر تفاوت های جزئی و یا کلی داشته باشد.

البته قیمت لودسل ها به برند آنها نیز بستگی دارد. اگر از جمله کارخانجات تولید دستگاه های توزین همچون باسکول و ترازو هستید، می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت لودسل با واحد فروش توزین صدر تماس حاصل فرمائید.

البته کارخانجات دیگری همچون صنایع نساجی، صنایع تولید آسفالت، صنایع ساخت پلانت های مواد شیمیایی، صنایع تولید لاستیک و ... جهت دقت اندازه گیری وزن و میزان مقاومت کششی متریال نیازمند به خرید لودسل هستند. پیش از خرید لودسل مانند خرید لودسل خمشی ، آگاهی از قیمت لودسل جهت برآورد هزینه های اولیه لازم است.

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی توزین صدر، پس از مشاهدۀ قیمت انواع لودسل، می توانید به صورت آنلاین قطعات لودسل مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر از بازار تأمین نمائید.

فروشگاه اینترنتی توزین صدر 

آدرس : تهران ،تهرانپارس انتهای جشنواره خیابان سیری خیابان یکم غربی یا شهید آباده بن بست خرم ، پلاک 35/1

ایمیل :s.m@sadrgroup.ir

فروش :77784641-021 و 77784651-021

فکس :  77784657-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 242
نمایش همه
علاقه مندی ها ()